יום רביעי, 3 באוקטובר 2012

בן 87 ומג"ד מילואים - מעצורי הר הבית היום


עולי רגל בהר הבית בסוכות (פלסטין 48)
משטרת הר הבית ממשיכה במעצר יהודים המגיעים למקום. בין העצורים ד"ר בן ישר בן ה-87 ויהודה ליבמן, מג"ד במילואים. החשד: תפילה...

מאת: שמעון כהן / ערוץ 7

גל המעצרים של יהודים המבקשים לעלות למתחם הר הבית נמשך גם היום. כך מדווח המטה המשותף של תנועות המקדש.
בין העצורים הבוקר גם ד"ר מנחם בן ישר (87). ד"ר בן ישר הוא מותיקי פעילי המקדש. הקים את ארגון "אריאל" ותנועת אל הר ה' מיד לאחר שחרור הר הבית בתשכ"ז.
יהודה ליבמן, מראשי ישיבת 'עוד יוסף חי' ביצהר ומג"ד במילואים נעצר גם הוא בהר הבית בחשד שהתפלל במקום. העצור השלישי הוא אלישיב שרלו, בנו של הרב יובל שרלו, ראש ישיבת פתח תקוה.
במטה התנועות מציינים ומזכירים כי כל העצורים מאמש, משה פייגלין, חגי יקותיאל, וחגי וייס, שוחררו לביתם.
כמו כן מוסיפים ומציינים כי כרגע הר הבית פתוח למוסלמים בלבד, וסגור לכניסת יהודים. במהלך הצהרים המשטרה אמורה לפתוח מחדש את ההר לכניסת יהודים למשך שעה, ואירגוני המקדש עוקבים בדריכות לדעת האם גל המעצרים יימשך.
מהמטה נמסר כי חוששים שם שמא משטרת ההר קיבלה החלטה ליזום מעצרים של אישים מפורסמים ומוכרים שמעצרם יקבל פירסום נרחב, בכדי להפחיד ולהרתיע את ההמונים העולים להתפלל בהר הבית לרגל החג ולדלל את מספרם במקום. הארגונים קוראים למשטרה "להתעשת ולהפסיק את המעצרים הבלתי חוקיים של המתפללים היהודים בהר הבית, להרחיק משטחי ההר את קבוצות ההתנפלות האיסלמים המתגודדים במקום או להכניסם פנימה לתוך המסגדים הריקים, ולכבד את פסיקות בג"צ והבטחת ראש הממשלה לאפשר תפילות יהודים בהר הבית".

לכתבה המקורית בערוץ 7

2 תגובות:

  1. לעצור את הרידפות שבצעת המשטרה. ולהפסיק את כל הפרובוקציות היזומות והמכוערות של משטרת ישראל על הר הבית.

    השבמחק
  2. אבי ביטון אתה בן אדם (אם בכלל) מגיל ודוחה, שקרן ונוכל שמילתך לא שווה את קליפת השום.

    הבטחת בשיחות אישיות לשפר את ההתנהגות של השוטריםן בהר הבית. כלפי בני עמך היהודים הנענקים שם עד להחריד. ולא זו בלבד של קיימת את הבטחותיך, רק הוספת להנחות את קלגסיך לרדוף עוד יותר את היהודים העולים להר הבית.

    ממש כמו המלך פרעה הרשע, כשבני ישראל ביקשו שירחם על עמם. והבטיח הבטחות, וככל שיותר דיברו איתו כך עלתה זעקת היהודים שסבלו מררורים במצרים.

    איך אתה לא מתבייש להבטיח ולהוליך שולל את העולים להר הבית אשכם והערב.

    איכס גועל נפש.

    השבמחק