יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

רשמי מסע - עליה להר הבית בחול המועד סוכות

בס"ד


רשמי מסע - עליה להר הבית בחול המועד סוכות יום שלישי טז' תשרי תשע"ג

קול קורא במידבר .......

קול א' -   ביום שלישי בבוקר יש עליה להר הבית יש מישהי שרוצה להצטרף?

יש לנו מדריכה משילה רחל סלע ומדריך חגי וייס לא עולה כסף.יש לטבול לא לעלות עם נעלי עור .....
יוצא מיניבוס ב5:30 בבוקר  ממרכז רעננה 40 ש' לאחר מכן ביקור במכון המיקדש, טיול בממילא חוזרים אחר הצהריים .

קול ב' -   אני כבר אמרתי לך אני נגד הרב שלי אסר עלי...... 
קול ג' -   מה זה לא מסוכן ?   אני רואה שאת מאלה של תמות נפשי עם פלישתים ....
קול ד' -   אני מאוד נגד הפעולות שאת עושה זה ממש לא בסדר ......לא עולים להר הבית
קול ה' -   לא ניראה לי שבעלי יסכים  אני יודעת  שהרב שלו לא מרשה
קול ו'  -   מה למעלה ? איפה שהגשר אמרו שהוא עומד להתמוטט כל רגע .....
קול ז'  -   טוב תלכו אתן תספרו איך היה וניראה אולי בפעם הבאה ..
קול ח' -   איפה נירשמים ?
קול ט' -   תרשמי שלושה נגיע לכותל ושם נחליט
 
מוצאי החג - יום שני השעה  21:45

מצלצלים ל-א'   - את חושבת שהמקווה פתוח כי אם זה סגור אנחנו לא עולות!
קול א' -   שעון חורף. המקווה ניסגר ב-21:00
למה לא יצאתן יותר מוקדם?! תנסו אולי יהיה לכן מזל.
22:10:    מצלצלים לא' -  לא תאמיני הצלחנו לטבול המקווה היה אמור להיסגר ב-21:00 הגענו בעשר, הבלניות ישבו ודיברו ולא שמו לב לשעה....
קול א' -   לא מצליחה להירדם כל הלילה מהתרגשות איזו סיעתא דשמייא ....לא מאמינה ...

5:30:      רעננה מיניבוס מלא ב10 נשים אחרי טבילה .
7:30:      ראשונות ליד השער . מוסרות תעודות זהות . הרב אליצור ופרופסור הלל וייס לידינו אנו עולים איתם ועם מספר גברים הקבוצה מונה כ-30 איש.
קולות ב' - י '  -   מטלפנות הביתה " יו חבל שלא באתן ...באתם ...." "יו היה מדהים איזו חוויה תודה ששכנעת אותנו ".....
קול א' -   מי  ייתן ובפעם הבאה נזכה ל-100 נשים.....רק מרעננה


תודה לרחל סלע חזק ואמץ לחגי וייס שנעצר ליממה .  
חג שמח מקול א ' דליה שטרן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה