יום שישי, 31 במאי 2013

אבי ביטון האבן והאפצ'י

חלם וחכמיה
(למאוירים יש בהחלט קשר לכתבה)
אבי ביטון האבן והאפצ'י

סיפור קטע מרתק שנשלח למערכת על ידי אחד הגולשים

אתמול בעת עלייתי הקבועה להר הבית, צאצאי המתפרעים זרקו עלי אבנים, כשפניתי לשוטר הדבק שלי, הוא השיב לי בקרירות כי התפקיד שלו הוא לשמור שאני לא יגרום לערבים ליידות עלי אבנים, כי או אז תפקידו יהיה לזרוק אותי מהר מההר. כעת משנזרקו האבנים אף שזה התרחש מבלי שאני הוא זה שגרמתי לכך, בכל אופן אין זה פוטר אותי מן הדין ועלי לפנות את ההר במהירות, בכדי שיהיה די מקום לנפילת האבנים.

כמובן שניסיתי להניע אותו במילים (חלילה לא באבנים) אחרי הכל הוא שוטר ישראלי ותפקידו להגן על העם ולא על האוייב, אך מהר מאד התברר לי שעשיתי את טעות חיי, השוטר הוא קרוב משפחה של אותם מיידי האבנים.

סוף דבר הוא עצר אותי, לא תאמינו באשמת מה, אפצ'י, כן זה לא טעות עשיתי אפצ'י בהר הבית, אל תשאלו פתחו לי תיק פלילי על זה, ניסו לשכנע אותי ליתר דיוק את עצמם, שאפצ'י בהול כזה במקום רגיש שכזה, זה דבר נפיץ שיכול להבעיר אש, שעלולה חלילה להתפשט ולהביא לפריצת אינתיפאדה עשירית.

בעוד אני מנסה להבין מאותו שוטר על איזה חוק עברתי, ליתר דיוק שנינו מנסים להבין, נפתחה לפתע הדלת והקצין אבי ביטון נכנס ומשיב לי שעברתי על נהלי המשטרה ואין ספק זה פלילי (לפחות..)

איזה נהלים אני שואל, מי הכתיב נהלים הזויים שכאלו, אבי משיב: מה זאת אומרת אף אחד לא הכתיב אותם הם נהלים שבעל פה.

וכי נביא או בן נביא אני שעלי לדעת על פה נהלי המשטרה?

אבי: היה עליך להקשיב לשוטר שנמצא בכניסה להר.

אני: והלא הקשבתי גם הקשבתי לדרשה הלקונית של השוטר הנצחי בכניסה להר, גם תמול גם שלשום, גם לפני שנה וגם לפני שנתיים, ומעולם הוא לא הזהיר על האפצ'י.

אבי: כן זה נכון, נוהל חדש שרק הבוקר התווסף לדרשה, זאת לאחר התייעצויות חוזרות ונשנות שקיימנו אני וחברי (7 ימים ו-7 לילות), בה הגענו למסקנה שהדרמה שבהתעטשות, במידה והיא פורצת במקום רגיש ונפיץ שכזה, עלולה להביא את הערבים להפר את הסדר.

זה שלא הקפדת להקשיב ולדייק בתוספת של הדרשה ההיא, אין זה פוטר אותי מלזרוק אותך מההר ולהעיד נגדך בבית המשפט שאתה נוהג בשיטתיות להפר את נהלי המשטרה בהר הבית.

מה לעשות חוק זה חוק, הההמ סליחה נוהל זה נוהל.

3 תגובות:

  1. ל"נהלים שבע"פ" האלו אין שום תוקף חוקי! יתרה מכך הם מפירים במפורש חוקי יסוד, חוקים ופסקי דין של בג"צ שביטלו במפורש את החלטת הממשלה 761, שממילא נגעה לעניין ספציפי ולא מעבר. המשטרה נהייתה עבריינית חוק וזו הדרדרות של שלטון החוק במדינה!
    כפי שהודה ביטון בביהמ"ש השלום, אין לו מושג מי המציא את אותם נהלים, ומעולם לא התפרעו יהודים בהר הבית, או הורשעו בדין אבל אין לו בעיה לנהוג באופן בלתי חוקי...

    השבמחק
  2. צר לי לומר זאת אבל כשאתם מכניסים כתבה על המשטרה ואתם מקשרים זאת לחכמים הידועים של העיר חלם, שהיו אנשים רצינים בכל קנה מידה לגוף הקיקיוני האמור ,אתם מבזים את חכמי חלם.

    השבמחק
  3. מועצת החכמים של העיר חלם1 ביוני 2013 בשעה 21:40

    מועצת החכמים דורשת מיד ולאלתר להוריד את התמונה מימין, זה ביזוי חכמים שלא היה לו תקדים.

    השבמחק