יום שני, 17 ביוני 2013

הר הבית - זירת הפגנות או לונה פארק והאם יוקם גלגל ענק בהר הבית?

 הר הבית. לונה פארק?
עם הקמת הממשלה הנוכחית תלו רבים תקוות בכך, שבעקבות כניסת ח"כים נאמנים מהליכוד ומהבית היהודי לקואליציה ומינויו לממשלה של השר אורי אריאל - אחד העולים הקבועים להר הבית, המצב בהר הבית ישתפר. אולם כגודל הציפיות כך גודל האכזבות.

נראה שכבמטה קסם, הצליח נתניהו לגייס לשמאלו את כל אלו שתלו בהם תקוות. משה פייגלין - הח"כ היחיד שלא כרע ולא השתחווה, נענש קשות, ביקור ועדת הפנים בהר הבית בוטל, תוך איומים על הח"כית מירי רגב, התקוה הגדולה - השר אורי אריאל מונה על ידי נתניהו ליישם את תוכנית ההקפאה ביו"ש ולהרחיבה גם לירושלים ואת עליותיו להר הבית הוא נאלץ לבצע במחתרת.

הערבים קלטו מהר מאוד את חולשת הממשלה והעומד בראשה ולא נשארו אדישים להתפתחויות הפוליטיות השליליות. נראה שחוצפתם עולה מיום ליום וכפי שנראה בשטח ועולה מפרסומים שונים שלהם, נראה שהם עושים כל שביכולתם כדי לפגוע בקדושת הר הבית. נראה שהם מנסים לבדוק את הגבול אליו תאפשר להם הממשלה להגיע, אולם לא נראה שהם הגיעו אליו, שכן הממשלה הרופסת מראה עוד ועוד חולשה.

למשחקי כדורגל בהר הבית כבר התרגלנו, אך נראה שהערבים מנסים להרגיל אותנו לעוד ועוד תופעות איומות. היום פרסמנו כאן על ביקור חצי ממלכתי של ראש ממשלת המחבלים ברמאללה בהר הבית, במקום הקדוש מתקיימות, דרך קבע הפגנות בעד ונגד המורדים בסוריה, בעד הצורר מטורקיה וכמובן בעד שחרור מחבלים, מסדרים של הצופים ועוד ועוד. לאחרונה מנסים הערבים להגביר נוכחות מוסלמית בהר הבית ולשם כך הם משתמשים גם בילדים ובבני נוער. כדי למשוך ילדים, צריך ליצור עבורם אטרקציות מתאימות (ר' תמונות למטה).

יוצא שהשימוש בהר הבית מותאם לצרכים המשתנים. בימי הרמדאן הוא הופך למסגד ענק, בלילות הרמאדן הוא הופך לרחבת פיקניק ענקית, לעתים הוא משמש למגרש משחקים לילדים, לזירת הפגנות אלימות, לבמה פוליטית ומעל לכל למרכז הסתה ושיסוי נגד המדינה ונגד עם ישראל. נראה שלא נופתע אם נגלה בקרוב גלגל ענק או מתקנים מתנפחים במקום המקדש, כמובן בצבעי דגל אש"ף.

טוב, לא נורא. לפחות הערביות לא מניחות שם תפילין ולא מתעטפות בטלית...

 הר הבית. פוליטיקה ולאומנות ערבית. 

 הר הבית. הפגנות בעד מחבלים, דגלי אש"ף והסתה. 

 הר הבית. מגרש כדורגל? 

 הר הבית. סככות לקראת הפנינג הרמאדן וטרקטור ללא רשיון. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה