יום חמישי, 18 ביולי 2013

10 סיבות להדיח את קציני הר הבית אבי ביטון ומשה ברקת.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhO6e7bN0Z_rzNkalWioWKeu2LVJlkSTJs0rvFSiPq5MVhYLjBjGasw7ps9cEiB8mz_wGk86I1NXPcRgf_l4p3l7PBB_uZdRY2i83G0P8KMgVxDCyI0vvEiCtPjfJHKLGSucD5vUCknhb0/s200/%D7%9E%D7%A9%D7%94+%D7%91%D7%A8%D7%A7%D7%AA+%D7%90%D7%91%D7%99+%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9F.pngלהלן ריכזנו 10 סיבות מוצדקות למה להטיס את שני הקצינים הללו מאזור הר הבית. | כמובן זה רק על קצה המזלג, וזה רק מעט מזעיר מהנזקים שהקצינים הללו מחוללים בהר מידי יום ומידי שעה | יפה שעה אחת קודם לפטר את שני הליצנים הללו ולשחרר אותם לפנסיה מוקדמת. - ציבור העולים מוכן לשלם מכיסו את הפנסיה ובלבד שיעזבו את המקום.

1. כיום לא ניתן לדעת מתי ההר פתוח, הקצינים הללו משקרים במצח נחושה על ימין ועל שמאל, ומה שקרה בערב תשעה באב עם הקצין אבי ביטון זה רק דוגמה קטנה לרמת האמינות של המשפטים שיוצאים מפיו.

2. במשך כל שנות כהונתם של הקצינים ביטון וברקת, לא קרה שההר היה פתוח כתיקונו בחגי ישראל, פסח, סוכות, חנוכה, ימי בין המצרים ועשרת ימי תשובה. כל חג כזה ההר נפתח ליהודים למחצה לשליש ולרביע. לרוב גם כשהם כבר עושים טובה אחרי בקשות ותחנונים הם מורידים את הקבוצות ישר שמאלה מהשלשלת. ומיד הם אצים רצים לתקשורת להכריז שההר פתוח כרגיל.

3. ביטון הוא אבי אבות הממציאים של מדיניות הרחקת יהודים מהר הבית לחודשים לשנים ולצמיתות, ראו ערך, הרב יוסף אלבוים, ר' יהדה גליק, הרב ישראל אריאל, הרב צבי עידאן ועוד.

4. הבדיקות הפולשניות בכניסה להר לאחרונה מרקיעות שחקים, - בעליית החרדים האחרונה ערב תשעה באב תשע"ג, נתבקשו החרדים להוריד את הכובעים והחליפות ויש אומרים אף את הנעליים ולהעביר אותם במכונת הבידוק החשמלית המונעת שבודקת פצצות.

5. בימים האחרונים המציאו שני המוחות הללו גזירה חדשה, על היהודים בהר להיות כל הזמן במצב של הליכה, לא יעמדו ולא ישבו על מקום אחד.

6. נתנו הוראה לבצע סלקציה בכניסה להר, שער אחד לתיירים גויים שנכנסים מיד ללא תעודת זהות, ללא שהיות וללא בדיקות, ושער שני ליהודים חובשי כיפה שם צריך להציג תעודה מזהה, הפרטים נרשמים במחשב, המתנה ארוכה עד שנכנסים להר עם בכלל, בידוק פולשני, ודרשה של שוטר מה מותר ומה אסור לבצע על ההר.

7. לא מאפשרים לצלם או להסריט את הזוועות שהשוטרים שלהם מבצעים בשטח, בכניסה להר ובהר עצמו, מי שמצלם הם לא מאפשרים לו להכנס להר, או עוצרים אותו או מחרימים לו את המצלמה, וכן מצמידים לו תואר 'פרובוקטור'.

8. גזירות יצירתיות פרי מוחם הגאוני: א. המשטרה לא מכניסה 2 קבוצות יהודים בפעם אחת. ב. כשזה קורה לעתים נדירות, אזי מפרידים את הקבוצות ולא מאפשרים להם להתחבר. ג. הוסיפו על גזירת איסור הכניסה ליין ולאלכוהול, גם את מיץ הענבים - הם לשיטתם מחמירים גם בדבר שנראה כיין.

9. אבי ביטון הגה את האיסור הפרובוקטיבי ההזוי שלא לפרסם מודעות ופרסומים באינטרנט שקוראים ליהודים לעלות להר הבית. הוא עצמו לא אחת ולא שנים הרים טלפון לכותבים באתר וביקש מהם להסיר פרסום על עליה מאורגנת להר, - מין הראוי לציין שלפני שהוא הגיע לא היה קיים איסור כזה. (כמו גם איסורים ומעשים בסעיפים הקודמים והבאים)

10. החצופים הראשונים מאז קום המדינה שלא מאפשרים לחברי כנסת לעלות להר הבית. ראה ערך: פייגלין מועלם ואלקין.

5 תגובות:

  1. בנימין טפפברג18 ביולי 2013 בשעה 16:13

    תוסיפו את הסרט הזה וזה יהיה מושלם
    http://www.hakolhayehudi.co.il/?p=70399

    השבמחק
  2. לפי דעתי יש להפנות את החיצים לדרגים הבכירים יותר, אלו ששומרים על ידיים נקיות ושולחים את פיקודיהם לעשות בשבילם את העבודה המלוכלכת.

    כוונתי למפקד המחוז, למפכ"ל וכמובן לשר המשטרה ולראש הממשלה.

    יש בהחלט מקום לביקורת, אולם הדרגים הבכירים שאחראים לכל המחדלים, נהנים מכך שהדרגים הנמוכים יותר חוטפים את האש ומשלמים את המחיר על מחדלי מפקדיהם.

    השבמחק
  3. where does biton live?

    השבמחק
  4. האדם האחראי על כך הוא הממ"ז יוסי פרינטי ולא ביטון או ברקת, כי מי שיחליף אותם יעשה את אותו הדבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. יוסי פריינטי הוא ממ"ז חדש יחסית, לפניו המצב לא היה שונה בכלל. לעומת זאת אבי ביטון הוא הוותיק מכולם, וךפני שהוא הגיע המצב היה בהרבה יותר טוב

      מחק