יום רביעי, 7 באוגוסט 2013

וְגַם אֶל-הַנָּכְרִי אֲשֶׁר לֹא-מֵעַמְּךָ יִשְׂרָאֵל הוּא וּבָא מֵאֶרֶץ רְחוֹקָה לְמַעַן שְׁמֶךָ:

די לגזענות: מחאת העולים להר הבית - פתחו את הר הבית ליהודים
וְגַם אֶל-הַנָּכְרִי אֲשֶׁר לֹא-מֵעַמְּךָ יִשְׂרָאֵל הוּא וּבָא מֵאֶרֶץ רְחוֹקָה לְמַעַן שְׁמֶךָ: כִּי יִשְׁמְעוּן אֶת-שִׁמְךָ הַגָּדוֹל וְאֶת-יָדְךָ הַחֲזָקָה וּזְרֹעֲךָ הַנְּטוּיָה וּבָא וְהִתְפַּלֵּל אֶל-הַבַּיִת הַזֶּה: אַתָּה תִּשְׁמַע הַשָּׁמַיִם מְכוֹן שִׁבְתֶּךָ וְעָשִׂיתָ כְּכֹל אֲשֶׁר-יִקְרָא אֵלֶיךָ הַנָּכְרִי לְמַעַן יֵדְעוּן- כָּל-עַמֵּי הָאָרֶץ אֶת-שְׁמֶךָ לְיִרְאָה אֹתְךָ כְּעַמְּךָ יִשְׂרָאֵל וְלָדַעַת כִּי-שִׁמְךָ נִקְרָא עַל-הַבַּיִת הַזֶּה אֲשֶׁר בָּנִיתִי: (מלכים א ח מ"א-מ"ג)

מיהם הגויים שהצטרפו למחאת העולים להר הבית על סגירת ההר ליהודים ולמה הם באו?


היום התפרסמה כאן ידיעה על המחאה על סגירת הר הבית ליהודים (ר' קישור). בידיעה צוינו בין היתר, גויים שבאו להזדהות עם עולי הר הבית ועם הדרישה לאפשר עליה חופשית להר הבית ותפילה יהודית בו.

עמיחי אריאל מקרית ארבע שוחח עם האנשים הנחמדים ולהלן הפרטים שמסר כלשונם:

יאן והני ון וינסום מזבולה שבמזרח הולנד הם זוג מורים, גם בודואן וסיסקה וילמסן שמתגוררים ליד אנטוורפן-בלגיה, הם זוג מורים לתנ"ך שעזבו את הכנסיה ומתכנסים כל ליל שבת כקהילה שלומדת את פרשת השבוע .הם ראו כנראה פירסום על ההפגנה והחליטו לבוא. הם מספרים שהם מלמדים את האמת על מה שקורה בישראל ולא את השקרים המופצים בתקשורת האירופית.

הלואי שירבו כמותם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה