יום שלישי, 13 באוגוסט 2013

מֵימֵינוּ בְּכֶסֶף שָׁתִינוּ? / "יהודים גונבים מים בהר הבית"

ערבים כועסים: אב ובנו שותים מים בהר הבית

חשיפה: יהודים קיצוניים עולים להר הבית, גונבים מים לשתיה ולא זו בלבד... הם משקים גם את ילדיהם. 


העולים הקבועים להר הבית מכירים היטב חלק מהמוסלמים ההזויים שמסתובבים בהר. חלקם עושים זאת בעידוד משכורות מהואקף או תמיכות כאלו ואחרות מארגונים מוסלמיים קיצוניים כדוגמת קרן אל אקצא וחלקם משועממים שמסתובבים או רובצים במקום באפס מעשה.

עיקר פעילותם של ארגונים אלו מתמצת בהסתה, פרובוקציות צעקניות ואלימות ומלחמה בלתי פוסקת בכל דבר שנראה יהודי. מלחמה זו כוללת צרחות (אללה אכבר) כל אימת שיהודי נראה בהר הבית (אל תבהלו, זה די משעשע), צילום של יהודים בהר הבית, הפעלת אתרי אינטרנט ופייסבוק המדווחים על הסכנות האיומות מצד היהודים ועוד ועוד...

ביום ראשון זכינו לחזור להר הבית לאחר ריחוק כפוי של יותר משבועיים. הדבר היה לצנינים בעיני שונאי ישראל אלו, אולם כנראה שלא היתה בידם אפשרות לפעול באלימות בגלל שחיקה בעקבות אלימות מתמשכת של החודש האחרון או עקב נחישות ששידרה כלפיהם המשטרה.

כך זה נראה בפיסבוק ערבי: יהודים שותים מים בהר הבית
נראה שהפעם הם ניסו משהו חדש ומי יודע אולי זה יצליח. הם גילו לתדהמתם שגם יהודים ולא סתם יהודים - יהודים שעולים בקדושה ובטהרה להר הבית, צריכים להרוות את נפשם הצמאה במים. הם תפסו בעדשת המצלמה את ידידינו ארנון סגל שותה מים קרים מהברזיה במערב הר הבית ומשקה גם את בנו. לא היה צריך יותר מזה כדי להציג סקופ עולמי - היהודים החצופים מעיזים לגנוב ממימי "המסגד הקדוש" לאור יום ולשתות מהם.

רציתי לספר לכם (ולהם?) שזהו רק קצה הקרחון. יש לי חומר לעוד שני סקופים לפחות: 
א.      ראיתי במו עיני יהודים שהגיעו להר הבית עם מיכלי מים בגודל של 500 מ"ל (חצי ליטר) ומילאו אותם בהר. לא זו בלבד - הם שתו מהמים והשקו בהם יהודים נוספים.
ב.      אינני רוצה לחשוד בכשרים, אך מכיון שמדובר ביהודים יראי שמים וחזקה עליהם שלא יהנו מהעולם הזה בלי לברך את בוראם, יש מקום לחשד שלפני שהם שתו מהמים הם עשו דבר "נורא" נוסף...

 

לסיום אבקש להוסיף בקשה

מעבר לציניות ולגיחוך בידיעות מעין אלו, ברור שאת שונאי ישראל האלו מרגיזה נוכחות של יהודי בכל מקום בארץ ישראל. הם זועקים נגד נוכחות יהודית ליד הכותל המערבי, הם זעקו נגד הקמתו מחדש של בית כנסת החורבה, נוכחות יהודים במערת המכפלה מוציאה אותם מדעתם וכו'.

הסיבה להתנהגות הקיצונית שלהם בהר הבית וחוסר המעש שלהם בשאר המקומות שציינתי נעוצה בכך ששם מדובר על מלחמה אבודה. קשה להלחם מול אלפי היהודים הפוקדים מקומות אלו ומול הנחישות היחסית שעם ישראל מפגין שם.

לעומת זאת בהר הבית, אנחנו מפגינים חולשה איומה ואפילו הזדהות עם האויב. יש לא מעט מאחינו שמודים לערבים על שהם "מצילים" אותנו מהחיוב לדון במצב החדש של חזרה אל חורבות מקדשנו וקיום ההלכות הנובעות מכך.

הדרך היחידה להרגיע את אויבינו היא בחזרה בגדול להר הבית. כשהם יבינו שאנחנו נחושים לחזור להר, כשלא יהיו להם מספיק עובדים שיוכלו להפריע לרבבות העולים להר הבית, כשהם יבינו שהמצב בלתי הפיך, הם יסוגו.

לכן, כל יהודי שעולה להר הבית עוד ועוד, מקרב באמת את השלום. לא רק את השלום בינינו לבין אבינו שבשמים, אלא גם את השלום בארץ.

אנא, עשה מאמץ - בוא איתנו להר הבית לפחות שלוש פעמים בשנה. הבא איתך את ילדיך, את הוריך, שכניך, חבריך. היה שותף לפריצת הדרך המשמעותית ביותר מאז הקמת מדינת ישראל ושחרור ירושלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה