יום ראשון, 27 באוקטובר 2013

אפליה אנטישמית בכניסה להר הבית

העולים להר הבית מדווחים על החמרה חריפה באפליית היהודים היום בהר הבית. קשישים שהמתינו שעתיים, נשלחו הביתה כי "יש 10 יהודים בפנים". ח"כ מירי רגב: זו פגיעה בריבונות ישראלית וללא ספק מדובר בהשפלה ופגיעה בכבודם של היהודים העולים להר



שימו לב ליהודים בעלי החזות הדתית הממתינים בעוד התיירים חולפים על פניהם
ולדברי האישה שגורשה לאחר המתנה ממושכת רק כי היא היא נראית יהודיה שומרת מצוות


הרב ריצ'מן עם עשרת היהודים שזכו להכנס ראשונים להר הבית
המשטרה מפעילה בהר הבית מדיניות אנטי יהודית חדשה.

בעוד אלפי תיירים נכנסים פנימה, המשטרה מושיבה את היהודים על ספסל מחוץ לשער, ואינה מאפשרת כניסה ליותר מעשרה יהודים בשעה להר הבית.

בקבוצה האחרונה הכניסה המשטרה 8 יהודים בלבד, ולא הסכימה להצטרפותם של 2 נוספים אליהם. "הם לא שייכים לקבוצה הזו" הסבירו השוטרים. כל השמונה הוצאו מההר דקות אחדות לאחר כניסתם, משער השלשלת הסמוך. "זמן הביקור בהר הבית" אזל להבוקר" טענו השוטרים.

מבוגרים וקשישים נצפו היום יושבים על "הספסל של היהודים", וממתינים במשך שעתיים לתורם. חלקם נשלחו לבסוף הביתה כלעומת שבאו כיון ש"שעות הביקור תמו" הסביר להם השוטר לאחר ההמתנה הארוכה.

קבוצת יהודים שהורידו את הכיפות מראשם, הוכנסו מיידית להר.
 

הרב ריצ'מן עם עשרת היהודים שזכו להכנס ראשונים להר הבית


תגובת יו"ר ועדת הפנים, ח"כ מירי רגב

״סוגיית הפליית יהודים העולים להר הבית מכאיבה לי באופן אישי. רק בחודשים האחרונים הקדישה ועדת הפנים דיונים רבים בנושא. בימים הקרובים נקיים דיון נוסף ונבקש שוב מהמשטרה הבהרות לעניין. על פניו הטענות קשות ודורשות בירור מקיף ויסודי. לא ייתכן שיהודים במדינת ישראל לא יוכלו לעלות להר הבית. זו פגיעה בריבונות ישראלית וללא ספק מדובר בהשפלה ופגיעה בכבודם של היהודים העולים להר״


כדורגל בהר הבית - המשטרה ממשיכה לשקר

המשטרה ממשיכה להתעלם מילדים ובני נוער ערבים שמחללים את המקום הקדוש במשחקי כדורגל. עולי הר הבית הזדעזעו לנוכח המראות הקשים והתעלמות נציגי החוק, על אף פסיקה ברורה של בג"ץ המחייב את המשטרה לפעול להפסקת חילול הר הבית.

התמונות המצורפות מתייחסות רק לאחד המקרים של משחק כדורגל בהר הבית

תגובת מטה ארגוני המקדש

כדורגל בהר הבית
המצב בהר הבית מזכיר את ההפרדה הגזעית בין שחורים ללבנים בארצות הברית בשנות השישים, והאפליה של דרום אפריקה עד שנות השמונים. מסתבר שבישראל 2013 הפרדה על רקע גזעני ודתי עדיין לגיטימית בעיני הרשויות.

יו"ר התנועה לכינון המקדש שהיה במקום:
הרשויות מתנהגות בהר הבית בהפקרות מוחלטת שלא היתה עוברת בשתיקה בשום מדינה בעולם. ישנם גורמים שם למעלה שעושים הכל כדי לנתק את היהודים מהר הבית.
נראה שהמשטרה "תפסה צד" וכי היא התמסרה בקלות ומתוך בחירה מזעזעת לשרת את באויב בערבי בהר הבית ולמנוע נוכחות יהודית במקום.
פעילי המקדש קוראים לארגוני זכויות האדם בישראל להשמיע קול מחאה נוכח האפליה החמורה של היהודים בהר הבית. 

כדורגל בהר הבית

כדורגל בהר הבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה