יום חמישי, 14 בנובמבר 2013

פעילי שמאל מחופשים למדריכי תיירים באים לכניסה להר ומפריעים ליהודים להיכנס.

מדריכי תיירים בלי תיירים || מעדויות מיהודים שהגיעו הבוקר לכניסה להר עולה כי ארגוני השמאל מביאים פעילים בשכר שיעמדו בכניסה להר הבית ויפריעו ליהודים להכנס. הללו טוענים שהם מדריכי תיירים תמימים שרוצים להיכנס, ומבקשים מהיהודים שילכו להמתין בסוף התור - שער האשפות, תוך כדי שהם צועקים שהר הבית הוא לא מקום של יהודים רק של ערבים ותיירים || 'תפסיקו לעלות להר ולהתגרות בערבים'
  
חרדים בהר הבית

בזמן האחרון הפך הכניסה להר הבית ליהודים לסיוט ארוך ממושך ומתיש. בהתחלה היה זה המשטרה שהגבילה את היהודים לקבוצות קטנטנות של 10 יהודים לא יותר, כל השאר היו זקוקים להמתין עד שהקבוצה הראשונה תסיים את כל הסיבוב בהר ותצא. ברוך ה' זה כרגע כבר לא קיים. ואולם צרה חדשה הגיעה.

מדריכי תיירים עקשניים שממררים את החיים ליהודים שבאים להר הבית ולא מאפשרים להם לעבור בכניסה להר. מעדויות שמגיעות למערכת עולה כי לפחות חלק נכבד מהמדריכים הללו הם פעילי שמאל מחופשים, שבאים לסכסך להסית מדריכים ותיירים להפריע כמה שיותר לעליית היהודים.

לפניכם אחת מהעדויות שהגיעו למערכת:

"הגעתי בצהריים יחד עם חבר לכניסה להר בשעה 12:30 - אפס אפס על השעון.

מיד עם הגעתי קפצו עלינו 5 מדריכי תיירים בצעקות, שנלך מיד לסוף התור. זה היה נראה מאד מתוכנן ומתוזמן, שכן המדריכים לא זזו מהכניסה במשך 40 דקות. זה היה נראה שאין להם תיירים, והם סתם באו להפריע לנו להכנס. הם היו נראים שמאלנים מרצניקים. צעקו עלינו: 'דתיים סכסכניים חרדים מלוכלכים, אוכלי חינם, מבזים את הדת, בשביל מה אתם באים לפה בשביל לריב עם הערבים, זה המקום שלהם, לכו חזרו למאה שערים, הרבנים שלכם לא מרשים לעלות למה אתה עולים' ועוד ניבולי פה מרמה התחתונה ביותר.

אני קיבלתי רושם חזק, שאין להם שום קשר להר הבית. לא ראיתי שיש להם תיירים משל עצמם, הם דיברו בינייהם, ולכולם היו את אותם טענות מגדפות, כנראה הם לא רצו ללכת בתלבושת של מרצ מהחשש שהמשטרה תעיף אותם משם (או שלא..)

נכנסו שם מאות תיירים, ומעניין שהתור של כל אותם חמשת המדריכים לא הגיע..

בקיצור אני מנסה להסביר שזה תור נפרד, ושאנחנו צריכים להגיש ת.ז. והם לא, אבל הם אוטמים אוזנים מלשמוע. במקום להשיב עניינית, הם בוחרים לעבור נושא ולתקוף את התורה והיהדות. הם חוסמים לי את הכניסה בזרועתיהם. "עד שלא בא לכאן שוטר אתה לא נכנס". הם מסבירים לתיירים שאנחנו לא באים בכלל במטרה לעלות להר הבית, אנחנו נגד העליה להר ואנחנו רק באים להפריע לתיירים לעלות, בקיצור מסיתים בשקרים את התיירים והמדריכים שלהם לשנוא אותנו שנאת מוות.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEieF8C84pVy2xHrVRF_TfMnEYM8v_rPZxLhqH9GMpBrbcQvFKiJuGkPdAYL3xI8RJlIT6kLwXpIkGJ8X9APtjc3UShDpBAalNZXgwHFV2-BQGi1-LrFEV1ZPIAguuZUkZBT4HpJZGaVkkMm/s400/5.jpg
יהודים בהר הבית | אילוסטרציה

ניסיתי ללכת לחלון של הבוטקה המשטרתי, דפקתי על החלון פתח לי השוטר הידוע לשמצה ששמו 'ניזהר' - צריך מאד מאד להיזהר מהניזהר הזה. אני אישית הייתי מורחק מההר למשך יותר משנה, בגלל שהוא העיד עדות שקר נגדי במשטרה שכביכול הוא בעינים שלו ראה איך זרקתי במזיד בקבוק מיץ ענבים על ריצפת ההר. - שקר שלא היה ולא נברא. מצוץ לגמרי מהאצבע.

ויש עוד כמה מסורבי עליה ועצורים בגללו שאני ראיתי במו עיני וחלק שמעתי שהיה.

בקיצור השוטר הזה שהחליף את מוטי, אני מגיש לו בחלון תעודות זהות, והוא מסרב לקחת, "לא לא בשום אופן, לך תעמוד בתור וכשתכנס ותגיע עד לכניסה אני יקח ממך את התעודות. אני מתחנן לפניו שיש תור ארוך ושהתיירים לא מאפשרים להיכנס ושאני ישאר בחוץ בגלל זה, ובבקשה שיצא ויגיד להם שיתנו לי להכנס., והוא משיב בציניות עם חצי חיוך שטני 'אסור לי אסור לי'.

אני חוזר לכניסה, מרים טלפון לאחד מפעילי הר הבית, בבקשה שיפעיל את קשריו עם המשטרה. והוא הכן שולח אס אם אס (SOS..) לאחד הקצינים, הקצין עונה לו שהוא לא באזור, אבל הוא כבר נותן הוראה שיטפלו בזה.

תוך כדי אני מרים טלפון לרב אלבוים, הוא אומר לי, 'תקשיב טוב, המקום הזה לא שייך למדריך התיירים ההוא, זה לא שלו ולא של אבא שלו, תתחיל לנסות לעקוף אותו, תבוא אתה מימין וחברך משמאל, וכשהוא יתעסק עם חבריך תידחף אתה וכשהוא יחזור להתעסק איתך שחבריך ידחף'. וכך היה. אחרי חצי מטר שהתקדמנו, תוך כדי צעקות וגידופי הדת מפיהם של המדריכים האפיקורסים הללו ושעלו עד לב השמים. אני שם לב שהשוטר ההוא 'ניזהר' יוצא לכיוונינו, ממש בעצלתי עצלתיים (היה נראה שהוא נכה צולע..), מפלס אלינו דרך, שואל אותי כמה אתם, אני אומר לו 2, הוא מפלס דרך מכניס אותנו, מזיז הצידה את התיירים שעמדו בבידוק, עושה לנו בידוק ומכניס אותנו, תוך כדי שהוא מפטיר מתחת השפם (שאין לו) 'אתם יש לכם מזל'..

בקיצור. עלינו ההר בערך בשעה 1:10. איך אמר השוטר בכניסה 'נשאר לכם 20 דקות'.. ההר הפך למגרש כדורגל אחד ענק. לפחות 7 כדורים ראיתי. בהתחלה עוד השוטר שליווה אותי עשה טובה ואמר להם להפסיק לחצי דקה עד שנעבור. ואח"כ גם זה לא קרה.

בתקוה לבניין המקדש בקרוב
דוד דב שיינין

4 תגובות:

  1. השמאל הארור הזה- גיהנום לא מספיק עמוק בשבילם.
    שמואל

    השבמחק
  2. צריך לבקש כניסה נפרדת. גם בלי השמאלנים, עקיפת התור היא סיוט

    השבמחק
  3. מהרסיך ושמאלניך ממך יצאו

    השבמחק
  4. תצלמו אותם ותשלחו למשרד התיירות.
    שהם ידעו מי מהמדריכים מסלף את המציאות.
    אולי יקחו לו את הרישיון להדריך כי המסלף את העובדות

    השבמחק