יום חמישי, 9 בינואר 2014

על חגיגת יום הולדת לנווה בנווה ועל השוטר הנחמד מוטי גבאי שחילק סוכריות

חגיגת יום הולדת לנווה בן הארבע בהר הבית היתה מתוקה במיוחד בזכות השוטר מוטי גבאי | שקית מלאה סוכריות צבעוניות הוא העניק לנוה

 

נווה בן הארבע חוגג יום הולדת בהר הבית
לפני כחודשיים הגיע הילד נווה איזובצקי מנווה דניאל עם הוריו לירושלים שבין החומות וביקרו למרגלות הר הבית. נווה הביע משאלה לבקר בבית המקדש עצמו. הוריו ידעו שהביקור בבית המקדש איננו מעשי בשלב זה, שכן מלאת הבניה עשויה לערוך זמן מה. גם לאחר שיושלם בקרוב בנין המקדש, עדין הכניסה אליו אפילו בטהרה תתאפשר רק לכהנים בתפקיד. למרות זאת פטור בלא כלום אי אפשר להשאיר את הילד החמוד.

הוריו החליטו שמשאלה כזאת אי אפשר להשיב ריקם ולכן הם פעלו בשני תחומים. תחום אחד היה תפילות מרובות לבנין המקדש - דבר שתוצאותיו עדין לא ניכרות בשטח. התחום השני היה להגיע בכל זאת למקום המקדש, שכן קדושת המקום בעינה עומדת.

היום חל יום הולדתו הרביעי של נווה - יום מתאים במיוחד למילוי המשאלה ולו במקצת. לרגל הארוע, הלך אביו למקוה בישובו להטהר לקראת העליה ויחד עם חתן יום ההולדת הם עלו להר הבית. אין צורך להכביר במילים ולתאר את התרגשותו של נווה בן הארבע מהארוע.

הדוד עם הסוכריות - השוטר הנחמד מוטי

נווה בן הארבע חוגג יום הולדת בהר הבית
ומקבל הסבר מלומד מהרב יהודה גליק
את אלעד איזובצקי ובנו נווה ליווה מיודענו הרב יהודה גליק, אשר סיפר את השתשלות העניינים כך: בכניסה לעמדת הבידוק סיפר הרב גליק לשוטר הקבוע מוטי שהילד החמוד נווה, עולה היום לרגל יום הולדתו הרביעי. השוטר מוטי לא התמהמה לרגע, הוא ניגש לפינה והוציא מחפציו חבילת סוכריות גומי צבעוניות והגיש אותה לנווה לכבוד יום הולדתו.

נווה התרגש מאוד מהמחווה הטעימה וביקש להנות ממנה עד תום. כעצת אביו, הוא אכל סוכריה מדי כמה דקות והתענג במשך כמה שעות על הסוכריות של מוטי. לא נותר לנו אלא לאחל לנווה שיזכה לחגוג את יום הולדתו הבא באתר הבניה של הנווה החדש בהר המוריה ולשוטר מוטי שיזכה תמיד לשמח יהודים.

  • תודה רבה לרב יהודה גליק על פרטי הארוע ועל התמונות.
נווה בן הארבע חוגג יום הולדת בהר הבית ומתענג על הסוכריות שקיבל מהשוטר מוטי
נווה בן הארבע חוגג יום הולדת בהר הבית

3 תגובות:

  1. מרגש ומהנה. שיזכה לגדול בתורה וביראת שמים. ולהלך ברגש בבית המקדש

    השבמחק
  2. כל הכבוד למוטי! לא פשוט מה שעובר עליו שמה "בזכות" הרפיסות הממשלתית...

    השבמחק