יום ראשון, 30 במרץ 2014

סתם ללא סיבה || מיכאל בן ארי נשאר הבוקר מחוץ להר הבית

הבנים של מיכאל הבוקר נכנסים להר 
מתוך עמוד הפייסבוק של בן ארי

מיכאל בן ארי התייצב הבוקר בכניסה להר הבית עם ילדיו, אולם המשטרה הודיעה לו ללא נימוק כי כניסתו להר תיאסר. "המשטרה חזקה נגד יהודים בבוטות וברשעות, אך חלשה נגד ערבים זורקי אבנים ובקבוקי תבערה", אומר בן ארי

אלחנן גרונר | חדשות הקול היהודי

ללא נימוק או צו כלשהוא מנעה הבוקר (א') המשטרה מח"כ לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי לעלות עם ילדיו להר הבית. בן ארי הגיע הבוקר לכניסה להר בטהרה כשהוא מלווה בשלושת בניו הגדולים. אולם השוטר מוטי גבאי הנמצא בכניסה להר, הודיע לו כי ילדיו יוכלו לעלות אך הוא יאלץ להישאר מחוץ להר הקדוש, ככל הנראה מחשש המשטרה מפני המוסלמים שבהר.

"הגעתי להר הבית, בכניסה הודיע לי השומר מוטקה הממונה על הבוטקה שבהוראת מפקד התחנה אסור לי להיכנס להר הבית", כתב בן ארי בדף הפייסבוק שלו. "ללא משפט, ללא התראה, סתם".

"המוני יפנים, צ׳כים, פרואנים עולים כאן ללא מפריע. רק ליהודי מונעים כניסה, הגעתי הנה עם שלושת הבנים שלי הגדולים. הם ממשיכים בדרך וכרגע פוקדים את מקום המקדש. ההתנכלות העלובה של המשטרה הפחדנית, לא תעצור אותנו".

בן ארי הוסיף כי הוא בדרכו להרצאה מול מאות בני נוער על מקום המקדש והר הבית. "אני לא מתייאש, נלחם. אין לנו הר הבית אחר, אין לנו ארץ אחרת. בוז ענק לפחדנות של משטרת ישראל. חזקה נגד יהודים בבוטות וברשעות, חלשה נגד זורקי אבנים ובקבוקי תבערה".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "כניסתו של מר מיכאל בן ארי למתחם הר הבית מונת בהתחייבות בכתב על שמירת כללי ההתנהגות במקום".

2 תגובות:

  1. שוטרים הם ה תת רמה של מדינת ישראל. אנשים פתתים שמתעוללים באנשים על לא דבר.

    השבמחק
  2. שוטרי הר הבית ומפקדיהם הם משרתים של האנטי שמיות המוסלמונאצית.למוטי גבאי מגיע אות חאג אמין אל חוסיני על עזרתו בפגיעה ביהודים

    השבמחק