יום שלישי, 29 באפריל 2014

מתלכדים למען הר הבית

המטה הלאומי בליכוד מתייחס בעדכון התקופתי שלו למצב בהר הבית. המטה הלאומי משווה בין טיפול המשטרה ביצהר ובישיבת עוד יוסף חי לבין טיפולה במחבלים בהר הבית ובאל-אקצה. המטה מזכיר את הכמעט לינץ' בקבוצת ילדים בהר הבית וקורא לציבור לקחת חלק בכנס החרום שיתקיים היום ב-18:30 במרכז בגין.

להלן ציטוט עיקרי הדברים:


יצהר – נחצה קו אדום חמור!
לפני כשבועיים נפל דבר בישראל. כוחות הביטחון השתלטו על מבנה של ישיבה ביישוב יצהר והפכו אותו לבסיס צבאי. זאת, לאחר מספר אירועים של בודדים נגד חיילי צה"ל....
...ובדיוק באותו זמן בהר הבית ממשיכים להשתולל מחבלים אמיתיים עם רצח בעיניים, פוצעים שוטרים ואין תגובה הולמת! כפי שניתן לראות בסרטון שהמשטרה עצמה פרסמה לפני ימים אחדים, שוטרים נמנעים מלהיכנס למסגד אל אקצה שממנו מיידים מחבלים בלוקים וברזלים אל עבר השוטרים.

הר הבית – אוזלת יד משטרתית מוחלטת
נראה שהמשטרה מאבדת לא רק את השליטה בהר הבית אלא גם את הלגיטימיות הציבורית להתנהלותה המחפירה. במהלך חול המועד פסח פורסם סרטון שבו נראים ילדים יהודיים מפוחדים כאשר סביבם המון ערבי מקלל וצועק. בתוך הבלאגן נראים שוטרים שתפקידם להגן על היהודים כאשר הם מהוססים, מפוחדים ומפגינים כמעט אדישות למהומה. הסרטון שפורסם בכלי תקשורת זכה למעל 75,000 צפיות ביוטיוב.
היום, יום ג' יתקיים כנס חירום תחת הכותרת "זה לא יכול להימשך". 18:30 במרכז מורשת בגין, ירושלים. פרטים מלאים במודעה להלן: (לחץ על המודעה לאיכות טובה יותר)
בתוך כך יהודה גליק נכנס ליום ה-33 לשביתת הרעב שלו על הרחקתו השערורייתית מהר הבית.


שבוע טוב!
דוד צביאל
מנהל המטה הלאומי בליכוד


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה