יום רביעי, 6 באוגוסט 2014

מירי רגב מודה למשטרה, עולי הר הבית מודים למירי

הייתי, ראיתי || תודה רבה

ח"כ מירי רגב עם ממ"ז ירושלים בתשעה באב
יו"ר ועדת הפנים של הכנסת ח"כ מירי רגב התלוותה בתשעה באב לממ"ז ירושלים ניצב יוסי פריינטה, ראתה את התנהלות המשטרה ואת מאמציה לפתוח את הר הבית ליהודים, למרות מגבלות הדרג המדיני (נתניהו - ליברמן - אהרונוביץ') ומבקשת להגיד - תודה!


↓ מאת: מירי רגב

עד השעות הקטנות של הבוקר שהיתי עם ממ"ז ירושלים ניצב יוסי פריינטה במספר מוקדי חיכוך בעיר. ראיתי את שוטרי המחוז ומפקדי המשטרה עושים את כל מה שניתן כדי לשמור על הסדר והביטחון ולאפשר ליהודים להגיע ולהתפלל בכותל, ואף לעלות להר הבית.

מראה הכותל אמש דליל מאדם, כאשר אנו רגילים לראותו מלא ועמוס, ציער אותי מאד. הבנתי את אמירותיו של רב הכותל שמואל רבינוביץ על הכאב הגדול שיהודים נמנעו מלהגיע להתפלל בכותל. אין ספק שהפיגועים שאירעו אתמול בבירה גרמו לחששות בקרב אזרחים רבים שרצו לעלות לירושלים כדי להתפלל במקום הקרוב ביותר לבית המקדש שנחרב.

ח"כ מירי רגב עם ממ"ז ירושלים בתשעה באב
כאחת שיודעת לבקר, אני יודעת גם לומר מילים טובות. אציין בסיפוק רב את עבודתם של הממ"ז, שוטרי ומפקדי מחוז ירושלים על הטיפול בהפרות הסדר, זריקות אבנים ובקת''בים, זיקוקים שנורו לעבר שוטרים בהר הבית ובמזרח ירושלים, עד פעולות אזרחיות כמו להגן על אשה עם תינוק שבעלה נמצא רחוק במסגרת צו 8. האירועים כולם טופלו במקביל בצורה טובה, כמו גם האבטחה שניתנה להלווייתו של האזרח החרדי אברהם וולס שנרצח בפיגוע הטרקטור. ראיתי את כמויות האנשים שליוו אותו בדרכו האחרונה.

אודה לממ''ז על שאיפשר ליהודים לעלות הבוקר גם להר הבית. נכון, לא היה פשוט עם זריקות האבנים והירי מתוך המסגד לעבר השוטרים. עם זאת, כשרוצים ונחושים לאפשר ליהודים לעלות להר הבית - זה אפשרי.

ממשיכה לקוות ולהתפלל שהיום הזה יעבור בשקט.

↓ ארגוני המקדש מודים למשטרה וגם למירי רגב

עולי הר הבית התרשמו עמוקות ממאמצי משטרת ישראל לאפשר ליהודים הרבים לעלות להר הבית, למרות ההתנגדות האלימה של הערבים. ארגוני המקדש מבקשים להודות למשטרת ישראל על המאמץ הרב שהשקיעו מפקדיה ושוטריה להשליט חוק וסדר בהר הבית. בארגוני המקדש מציינים, שאמנם הם מצפים להתנהגות נחושה ותקיפה הרבה יותר, אך הדבר תלוי בגורמים המדיניים ולא במשטרת ישראל.


ארגוני המקדש מבקשים להודות באופן מיוחד לח"כ מירי רגב, אשר משריעה רבות למען ריבונות יהודית בהר הבית ואפשרות לתפילה יהודית במקום. ברור שתשומת הלב הרבה שנותנת רגב לענין הביא לשינוי תודעתי הן בקרב הציבור הרחב והן בקרב הדרגים המדינים והמקצועיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה