יום שני, 4 באוגוסט 2014

"מי שמתקפל בהר הבית יתקשה לנצח בעזה"

חוזרים להר || הנוער לא מוותר

פעילי תנועת 'חוזרים להר' המובילים מאבק לשלטון יהודי בהר הבית הקימו מאהל מחאה בגן הסוס בירושלים, "הר הבית הפך לבסיס טרור".

↓ דורשים את בנין המקדש עכשיו

מאת: אורנית עצר, ערוץ 7
מאהל המחאה. תנועת "חוזרים להר"
עשרות פעילים של תנועת חוזרים להר, שחרטו על דגלם את המאבק לשלטון יהודי בהר הבית, הקימו אתמול (ראשון) מאהל מחאה בגן הסוס בירושלים, בדרישה לחופש יהודי בהר הבית ובנית בית המקדש השלישי.

הפעילים מתכננים לשהות במאהל עד לתשעה באב, אורחי המאהל ישמעו שיעורים והרצאות מפי עשרות רבנים ואנשים ציבור ביניהם הרב דב ליאור, הרב ישראל אריאל, הרב מאיר גולדמינץ, הרב מיכה פלד, פרופ' הלל וייס, עו"ד איציק בם, יהודה גליק, מיכאל בן ארי בנצי גופשטין ועוד.

רפאל מוריס ממקימי התנועה אמר כי "מאהל המחאה נועד להעלות את המודעות הציבורית בנושא הר הבית ובית המקדש השלישי, ולימוד הנושאים".

הוא טען כי "עם ישראל שוכח שיש לו משימות הרבה יותר גדולות, והרבה יותר שורשיות מאשר להרוס כמה מנהרות, המלחמה האמיתי שלנו היא לטפל בשורש של הבעיות, עם ישראל לא יכול לנצח את הסרטן שגודל לו בעזה או בכל מקום אחר לפני שהעם יטפל אחת ולתמיד בסרטן ההולך וגדל בהר הבית, שהפך את המקום הקדוש ביותר ליהודים לבסיס קבוע לטרור ולביזיון עם ישראל".

עוד נמסר כי "דוקא בימים קשים אלה, כשאנו מתקרבים לצום תשעה באב, בו נתאבל על חורבן הבית, יש לזכור כי כל עוד לא פועלים לבניין הבית, ולריבונות יהודית מידית בהר הבית, כבר לימדונו חז"ל 'כל דור שלא נבנה בית המקדש בימיו כאילו נחרב בימיו' ולכן צריך לפעול ביתר שאת לקידום הנושא".


תגובה 1:

  1. כמה מנהרות יש בהר הבית ? כמה נשק יש שם מתחת ? האם הם יצוצו בכנסת במליאה אחרי הפגרה ?

    השבמחק