יום ראשון, 12 באוקטובר 2014

ואין אנו יכולים לעלות... בגלל היד (של נתניהו) השלוחה במקדשך

עשרות חברי מרכז הליכוד נתקלו בשער הסגור ליהודים || בנימין נתניהו - הסוף?

מאות עולי רגל יהודים מול שערי הר הבית הנעולים ליהודים
אחרי הכניעה שהוביל נתניהו בעזה, הוא מוביל כניעה לטרור החמאסי בלב ירושלים. בימי החג המוסלמי הוא נתן לפורעים הערבים לעשות בהר הבית כבשלהם, בחג הסוכות הוא סוגר את הר הבית ליהודים ונותן לערבים להתבצר בהר הבית ולתקוף יהודים מסביבו.

יו"ר ועדת הפנים של הכנסת זועמת על הפרת הבטחה מפורשת של המשטרה. חבריי מרכז ליכוד ומתפקדים רבים מבטיחים לפעול להדחת נתניהו הכושל בהקדם.

↓ בהוראת נתניהו - המשטרה לא מנעה מהערבים כניסה בלילה, עשרות רעולי פנים מתבצרים בהר הבית עם אבנים וזיקוקים

הודעה לקונית על סגירת הר הבית ליהודים בחג הסוכות
מאות עולי רגל יהודים הגיעו הבוקר לשער המוגרבים, כדי לעלות להר הבית כמצות היום. היהודים מצאו שער נעול ליהודים. שאר שערי הר הבית פתוחים בפני האספסוף המוסלמי. זה היום הרביעי ברציפות שנתניהו סוגר באטימות אופיינית לו את הר הבית ליהודים ביום חגם.

במהלך מוצאי שבת אפשרה המשטרה לפורעים ערבים להכנס בחופשיות להר הבית.  ערבים רבים עם רעלות על פניהם פשטו על הר ועסקו באיסוף בלוקים ואבנים, כהכנה להתפרעויות שהם מתכננים היום ובימים הקרובים.

המשטרה, שלמרות הבטחות מפורשות שלה, תכננה מראש  שלא לפתוח הבוקר את הר הבית לעולי רגל יהודים, נתנה יד חופשית לאספסוף, התחמשות עם מריצות שהובילו אבנים ובלוקים וכעת והתבצרות בהר. כרגע מתבצרים עשרות ערבים רעולי פנים ונערכים להתפרעויות קשות ולפגיעה בכוחות הביטחון. על פי הערכות של גורמי משטרה, בהר הבית התבצרו יותר מ-50 רעולי פנים.

ערבים מתכוננים בהר הבית לפרעות. נתניהו שותק
המשטרה לא ראתה כל צורך להתנצל על שקריה המתוכננים מראש וסגרה את הר הבית ליהודים, בתירוץ של נימוקים ביטחוניים. למערכת האתר הגיעו ידיעות שהמשטרה הגיעה להסכמה בין הדרגים הבכירים לבין ראשי הפורעים ופטרוניהם מעבר הירדן, כי בתמורה לגירוש היהודים מהר הבית, הפורעים לא ישבשו את ברכת הכוהנים ברחבת הכותל.

חברי ליכוד רבים וביניהם חברי מרכז וכמה חברי כנסת, מצביעים על נתניהו כאשם לביזיון ומבטיחים לשים סוף לביזיון הלאומי שהוא מוביל, תוך הדחתו בהקדם מראשות הליכוד.
המקום ממנו זורקים הערבים אבנים על יהודים בדרך האופל
(ליד שער האשפות)

בתוך כך אתר החדשות 0404 מדווח על זריקות אבנים מהר הבית לכיוון דרך העופל. רואי אלנקווה, סיפר לחדשות 0404 כי הוא ויהודים נוספים מותקפים באבנים ולא יכולים לעבור במקום: "אני מתחבא בתוך מחסן. זה פשוט נוראי. התקשרתי למשטרה ואף אחד לא מגיע". 


ערבים מתבצרים בהר הבית במה שמכונה על ידם: "מסגד"

ערבים מתבצרים בהר הבית במה שמכונה על ידם: "מסגד"

עולי רגל יהודים ממתינים בכניסה להר הבית בסוכות. נתניהו הורה לסגור בפניהם את ההר

תגובה 1:

  1. חג אסיף שמח ומבורך.
    אהיה מאד מופתע אם "חברי מרכז ליכוד ומתפקדים רבים" אכן ידיחו את נותניהו. אם אותם אנשים לא עשו כן עד כה עקב שלל הסיבות של תפקודו השערוריתי, אין סיבה להאמין להם שיממשו את כוונתם המוצהרת.

    השבמחק