יום חמישי, 30 באוקטובר 2014

יהודה גליק נורה ונפצע קשה. מתפללים שיחלים ויחזור במהרה לאיתנו

יהודה גליק || תמונת מצב

יהודה גליק, המקדיש את חייו למען בית ה' ולמען כבוד ישראל וכבוד שמים, נורה ונפגע קשה בצאתו מכנס שוחרי המקדש. כולנו מתפללים לשלומו של יהודה יהושע בן רבקה איטה ברנדה.

↓ המצב של יהודה

יהודה הגיע לבית החולים במצב קשה מאוד. בניתוח חירום מצבו יוצב והוא יצא מכלל סכנה מידית. כרגע יהודה עובר ניתוח ובע"ה בסיומו יוגדר מצבו.

↓ המצב בהר הבית


המשטרה סגרה את הר הבית בפני יהודים ומוסלמים, אולם מאות מוסלמים מתבצרים במקום. נראה שעל בנימין נתניהו, על אהרונוביץ' את ליברמן ועל מפקדי המשטרה נאמר הפסוק: "ככלב שב על קיאו כסיל שונה באולתו". במקום להסיק מסקנות, הם מענישים את הקרבן וסוגרים את הר הבית ליהודים, בעוד הרוצחים חוגגים בפנים

↓ תגובת ארגוני המקדש


אירוע ההתנקשות המחריד הערב ביהודה גליק יו"ר הקרן למורשת הר הבית, בתום הכנס השנתי החגיגי של ארגוני הר הבית, הוא שיא מזעזע בתהליך הפקרת היהודים לגחמות המסיתים והמרצחים האיסלמיים בהר הבית, בבירת ישראל ובארץ כולה.

גליק, שהורחק בלא עוול בכפו פעם אחר פעם ממשאת חייו הר הבית, נפל קורבן להזנחה הפושעת של הרשויות ולהפקרתם את בטחון אזרחי ישראל, בפרט במקום הקדוש ביותר לעם היהודי. 

האחריות לירי הלילה בלב בירת ישראל מוטלת על ראש הממשלה ועל השר לבטחון פנים שדאגו לשמירת היחסים הטובים עם ירדן יותר מאשר לשלום אזרחיהם בארץ כולה, ובהר הבית בפרט.

על הנהגת המדינה מוטלת האחריות להשיב את הכבוד היהודי למקום הקדוש בעולם, כבוד שהזנחתו הפושעת גבתה הלילה מחיר נורא של נסיון רצח. התשובה הציונית ההולמת לנסיון ההתנקשות המחריד, היא לאפשר חופש פולחן ליהודים בהר הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה