יום ראשון, 16 בנובמבר 2014

למרות שהערבים ברחו מהגשם, המשטרה מנעה מיהודים להכנס יחד להר הבית

מי מוכן להרטב למען הר הבית || יהודים או מוסלמים?

גשמי ברכה בהר הבית. יהודים בהר הבית גם בגשם
הבוקר ירדו בירושלים גשמי ברכה, אשר הביאו איתם ברכה נוספת. המוסלמים טוענים שהם מווכנים להקריב את עצמם עבוד אל-אקצא, אבל הם לא מוכנים להרטב בשביל כך. עולים יהודים דוקא כן מוכנים להרטב בשביל לראות וליראות בהר בית ה'.

למרות שלא נראו כמעט מוסלמים בהר הבית, החליטה משטרת נתניהו להתעללל ביהודים ואילצה קבוצה של עשרה סטודנטים להתחלק לשתי קבוצות ולעלות להר הבית חמישה יהודים ביחד בלבד וגם זאת לאחר בידוק משפיל וטורדני.

גיא אללוף היה שם ומספר מה היה

טוב, אז עלינו הבוקר להר.
גיא אללוף ואולג בהר הבית


הדרכתי קבוצה נפלאה של סטודנטים, טוב נו, יותר נכון הייתי אמור להדריך.
משטרת ישראל ממשיכה במדיניות של העלאת יהודים להר בקבוצות של חמישה חמישה כך שהתפצלנו לשתי קבוצות.

גם הבדיקות הבטחוניות החמירו והיו משפילות במיוחד, במשרד של מוטי, "בדיקות פרטניות". המאבטח שבדק אותי אמר לי שאני נמצא פה "יותר מדי", ולכן אני זכאי לבדיקה פרטנית (ופולשנית) במיוחד. הורדתי נעליים, את הסוודר, הוצאתי את הכיסים החוצה, ונדרשתי להתחייב שאני לא מחביא "חומר תפילה", במחילה מכבודכם, בתחתונים.

ההר היה כמעט ריק. הגשם הבריח את היהודים ומוסלמים כאחד. כל קבוצות ה"אללה הוא אכבר" המפורסמות נשארו בבית.

ועדיין, עלו עד השעה תשע בבוקר אחד עשר יהודים, שזה יותר מהמוסלמים שהיו שם כדי להציק. כשגשום וקר מתגלה האמת החד משמעית, והיא שההר חשוב לנו יותר.
סטודנטים למען הר הבית

יוסי קונדיטי בהר הבית

תגובה 1:

  1. "בבית אלוקים נהלך ברג"ש"
    ב'רד ר'וח ג'שם ש'לג

    השבמחק