יום שני, 3 בנובמבר 2014

יהודים רבים עלו הבוקר להר הבית

יהודים רבים עולים || הערבים עדין משתוללים

אמריקאים בעד ישראל בהר הבית
בין היהודים הרבים שעלו הבוקר להר הבית היו ח"כ שולי מועלם, שהותקפה על ידי ערביה (ר' ידיעה נפרדת וסרטון >>), הרב חיים ריצ'מן עם קבוצת תומכי ישראל מארה"ב, הרב י. אלבום קבוצת נשים בראשות רינה אהרונוב-עמיחי ועוד.

↓ ולא נעזוב את בית א-לוהינו

יהודים רבים פקדו הבוקר את הר הבית ועלו בכמה קבוצות. הרב חיים ריצ'מן עלה עם יהודים מארצות הברית הנמנים על קבוצת AFSI - Americans for a Safe Israel -  לובי פוליטי של יהודים האמריקאים שפועלים באינטנסיביות למען מדינת ישראל. ההקבוצה עוסקת בחיזוק ההתנחלויות ובתחומים רבים אחרים לטובת מדינת ישראל.

אריאל ורינה עמיחי בהר הבית
חברי הקבוצה נוהגים להגיע לביקורים רבים בארץ וגולת הכותרת של הביקור שלהם היא תפילה בהר הבית. את העליה הפעם הקדישו החברים לרפואתו של הרב יהודה גליק והם התפללו במקום מעומק הלב לרפואתו.

ח"כ שולי מועלם הגיע בעקבות ניסיון ההתקשות ביהודה גליק והחליטה לעלות לרמה מתוקף תפקידה ובעצת רבניה. ח"כ מועלם גילתה תושיה רבה ועוז רוח אל מול התוקפנות המילולית והפיסית של ערביות במקום ומיד לאחר הירידה מההר ניגשה להגיש תלונה אצל קצין הכנסת על האירועים (ר' ידיעה נפרדת וסרטון >>).

רינה אהרונוב-עמיחי עלתה עם בעלה הרב יהודה הכהן עמיחי ועם קבוצת נשים. הקבוצה ביקשה לפנות שמאלה ולהקיף את ההר משמאל, כדין מי שיש לו חולה בתוך ביתו. בכך ביקשו העולים לבקש במקום על בריאותו השלמה של הרב יהודה גליק. למשטרה לא היתה התנגדות והיא נאותה לבקשת העולים. אולם בהמשך שמע אחד השוטרים את הסיבה להקפה משאל ודרש בתקף מהעולים להקיף את ההר מימין. כנראה שהמשטרה לא סיימה את ההתחשבנות עם גליק...

ממתינים בתור לעלות להר הבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה