יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

צפו: כך הר הבית נפתח ליהודים. בושה לנתניהו

אין לנתניהו בושה || ממשיך לתגמל את הרוצחים ולהתעלל בקרבן

הערבים בהר הבית ממשיכים להסית גם אחרי ניסיון הרצח של יהודה גליק
 הר הבית נפתח הבוקר ליהודים לראשונה מאז ניסיון ההתנקשות ברב יהודה גליק. ערבים מגיל 40 הורשו להכנס להר הבית ללא מגבלות. היהודים הוגבלו לקבוצות של 10 יהודים בקבוצה וגם זאת לאחר המתנות ארוכות בתור. רק 150 יהודים זכו להכנס הבוקר להר הבית.

בהר הבית עמדו קבוצות של פורעים ערבים וקראו קריאות נגד היהודים. היהודים הוגבלו והוברחו להר בקבוצות קטנות, כאילו דבר לא קרה. חלק גדול מהעולים יצאו מהר הבית בתחושה נוראה של זעם ובהרגשה שהמשטרה נמצאת בצד השני של המתרס. רבים מחברי הליכוד שבין העולים הבטיחו לעשות ככל הניתן כדי להדיח את ראש הממשלה הכושל מתפקידו.


 ↓ פייגלין: הממשלה מזמינה את האלימות

סגן יו"ר הכנסת ח"כ משה פייגלין עלה הבוקר להר הבית. ואמר שההסתה עדין נמשכת. לקול צעקות הערבים בהר הבית הוא אמר, שמי שצועק כך, לא נרתע מכך שמקרבו יצא מרצח. פייגלין בירך את כל העולים להר הבית ואמר שבזכותם הר הבית יחזור לידיים יהודיות.

הוא הוסיף ואמר שמדיניות הממשלה מזמינה את האלימות. הצד שממנו יצא המרצח, שממנו נורו הכדורים על יהודה, הוא הצג המנצח ואילו הצד הנפגע הוא הצד הנענש. פייגלין מיצר על כך שהוא צריך להסתובב עם מאבטח צמוד בעוד הפורעים מסתובבים באוםן חופשי ומסיתים ללא מורא. הוא מייחל ליום שממשלת ישראל תשלוט במקום והעולים להר הבית ירגישו שהם נמצאים במדינת ישראל, השלטים יהיו בעברית וההתנהגות תהיה ישראלית.


↓ צפו בפייגלין בהר הבית


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה