יום ראשון, 9 בנובמבר 2014

ארמי אוהב עמי - חיזוק מפתיע למאבק על הר הבית

די לרדיפת היהודים || חופש וביטחון ליהודים בהר הבית

דברים נרגשים של נוצרי תושב הגליל, שמבין את הסבל מרדיפות המוסלמים. איחולים נרגשים להחלמה ובריאות לרב יהודה גליק.


↓ הנרי זהר חבר פורום גיוס העדה הנוצרית מיסודו של האב גבריאל נדאף


ראשית, אני מבקש לחזק את משפחתו של כבוד הרב יהודה גליק ולהתפלל להבראתו השלמה. מי ייתן שיחזור למשפחתו במלוא הכוח, וימשיך בעזרת השם בפעילותו המבורכת להעלאת יהודים למקום הקדוש ביותר להם. זה המקום שבו יהודים צריכים להיות נוכחים יותר מכל ואפילו חייבים להימצא בו בכל עת. זהו המקום שזכותם המלאה של יהודים לעלות אליו ולהתפלל בו בחופשיות ללא חשש ופגע, ללא צורך בהמצאת אישורים, ללא מגבלות וגבולות שרק בתוכם מותר להסתובב, ללא אנשי וואקף המביטים בהם תוך הטלת אימה וטרור, ורק מחכים לרגע שבו היהודים יפרו את הכללים המקובלים מבחינתם בכדי שיתחילו פעם נוספת במהומות ובהפרות הסדר – שלצערי עברו לסדר היום. 

העם היהודי צריך, או נכון יותר – חייב, להרגיש חופשי ובטוח בהר הבית. האב גבריאל נדאף, המנהיג הרוחני של פורום הנוצרים הארמים, מבקש באמצעותי בהזדמנות זו לגנות בחריפות את ההתנקשות בכבוד הרב יהודה גליק בפרט ואת ההסתה הארצית והעולמית נגד יהודים בכלל. בפורום גיוס העדה הנוצרית מכירים ברגשותיהם של פעילי הר הבית וגם בהסתה, באיומים, בטרור ובשנאה שהם חווים באופן יומיומי רק בגלל היותם יהודים. אנחנו מכירים ברגשותיכם כי גם אנחנו עברנו ועוברים את אותה מציאות קשה, שבמסגרתה פשוט איננו מסוגלים להתבטא בחופשיות ולחיות חיים רגילים מבלי לחשוש שיירדפו אחרינו ויאונה לנו רע, חס וחלילה. 

אנחנו מבקשים להחזיק ידיים, לשלב כוחות, לעמוד זה לצד זה בלי הבדל דת וגזע, ולהתמודד עם מציאות זו עד שתשרה כאן תחושת חופש וביטחון. על מערכת המשפט וראשיה להתעשת ולפעול נגד כל גילוי הסתה ללא אפלייה. זאת בניגוד למה שמורגש עד כה, כאשר קיים צד אחד שכל אמירה כנגדו מפורשת בידי מערכת המשפט כהסתה, ולעומתו צד אחר, זה הפרו-ישראלי, שכל אמירה נגדו מפורשת בידי המערכת כקבילה במסגרת חופש הביטוי. זו אפליה מסוכנת שמספקת אור ירוק להמשך ההסתה, האיומים והאלימות נגד הצד היהודי ותומכיו. 

השם יהיה עם כל אחד ואחת מאיתנו, יישמור וייגן עלינו מכל רע וישים קץ לימים הרעים הללו. נתפלל לרפואתו של הרב יהודה גליק – אמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה