יום שלישי, 13 בינואר 2015

ח"כ שולי מועלם מבטיחה להמשיך לפעול למען הר הבית

ח"כ שולי מועלם || אומרת ועושה

ח"כ שולי מועלם עם יהודה גליק בהר הבית
שולי מועלם בלטה כאחת מחברות הכנסת היעילות ביותר והפעילות ביותר למען הר הבית. ח"כ מועלם עלתה כמה פעמים להר הבית, לפעמים בצנעה ולפעמים בפומבי.

אוזנה של ח"כ מועלם קשובה תמיד לפניות של עולי הר הבית ומעבר לפעילותה למען הר הבית, היא מצטרפת בענוה גם לפעילויות שיוזמים חברי כנסת אחרים.

כמתמודדת בפריימריז לרשימת הבית היהודי, ענתה ח"כ שולי מועלם בפירוט על השאלון למתמודד של תנועות המקדש.
אמנם, כולם אהובים, כולם ברורים וכולם מתכוונים באמת ובתמים ליישם את הצהרותיהם, אולם ח"כ שולי מועלם הוכיחה שהיא לא רק תפעל, אלא גם פעלה וחזקה שכך גם היא תמשיך.

↓ הנה תשובותיה המפורטות של ח"כ שולי מועלם לשיפוטכם:

1. בכנסת היוצאת הייתי אחד מחברי הכנסת הפעילים בנושא הר הבית. המחוייבות שלי להר והעליה שלי להר הבית התחילה לפני שנבחרתי ובע"ה ממשיכה ותמשיך לאורך כל הזמן.

אני עולה באופן קבוע להר וכחברת כנסת רואה בכך אמירה משמעותית - הר הבית הוא סמל וסימן לרבונות של מדינת ישראל ולמחוייבות של כל יהודי למקום הקדוש ביותר. כל העליות והפעולות שלי נעשות תוך כדי התייעצות עם רבנים ומנהיגי ציבור כדי לשמור על קדושת ההר ולהגביר את הנוכחות שלנו עליו.

השתתפתי בכל הדיונים בוועדות הכנסת השונות , הייתי בקשר רציף עם הגורמים השונים במשרד לבטחון פנים ובמשרדים אחרים בנושא, אני בקשר רציף עם התנועות השונות הפועלות לקידום הר הבית בתודעה ובפעולות שונות, התראיינתי אין ספור פעמים בנושא ואף נאמתי עליו במליאת הכנסת.
 
2. בע"ה הקדנציה הבאה אמשיך בפעילות ובשיתוף פעולה של חברי הכנסת והתנועות השונות להרחיב את שעות עליית היהודים להר, להוסיף שער כניסה נוסף שדרכו יוכלו יהודים להיכנס ולהמשיך ולפעול למנוע את המציאות שבה הר הבית הוא המקום היחיד שליהודים אסור להתפלל בו.
3. כמובן ותמיכתי זו מגובה במעשים שלי ושל אחרים, כן, תפילת יהודים על הר הבית הוא השלב הבא שאליו בע"ה אנו שואפים להתקדם.
4. אני תומכת במתן זכויות אדם וזכויות דתיות לכולם על הר הבית. שאיפתנו לתפילת יהודים בהר הבית היא חיובית לנו ואין בה מטרה להדיר אנשים אחרים מההר.
חובה עלינו לפעול עם כל מי שהר הבית קדוש בעניו לשמור על קדושת ההר ולא לאפשר ביזוי וזילות של הר הבית.


ראו גם:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה