יום שני, 16 במרץ 2015

צפו: ההרשמה החלה! חוג קרטה ברחבת הכותל

הכותרת מזעזעת? || המציאות מזעזעת יותר!


בחסות נתניהו: הר הבית הופך לזירת חינוך לטרור

כך המוסלמים מתנהגים במקום קדוש? לימודי קרטה בהר הבית
כמידי מערכת בחירות לכנסת, גם הפעם אנחנו שומעים הבטחות מהמועמדים המובילים, לשמור על אחדות ירושלים. כל אחד מהמועמדים מתהדר בתמונה ליד הכותל המערבי. אולם בפועל הר הבית מופקר וההפקרות בו שוברת שיאים חדשים. המקום הופך לזירת חינוך לטרור ואלימות תחת עינה הפקוחה של משטרת נתניהו ואין פוצה פה ומצפצף


↓ גל של אלימות ילדים וחינוך לטרור פוקד את הר הבית בשבוע האחרון

כך המוסלמים מתנהגים במקום קדוש? רובי פלסטיק בהר הבית
מאות ילדים ובני נוער מוסלמים משונעים מבתי הספר להר הבית במיזם חדש של התנועה האיסלמית במסגרת נסיונותיה להגביר את הנוכחות האיסלמית בהר הבית. 



הילדים המוסלמים צורחים ומגדפים יהודים בהר הבית, עומדים בדרכם ואף רודפים אחריהם ברחבי ההר, והמשטרה עומדת מולם חסרת אונים וקשורת ידיים.


כך המוסלמים מתנהגים במקום קדוש? מחנה צופים בהר הבית

בעוד נתניהו מתעמת עם הרצוג בתקשורת על גורל ירושלים, עקב הבחירות הקרבות, הר הבית הופך לאתר איסלמי מאיים ליהודים. כדי להמנע מלהתמודד עם ההתנכלויות היזומות של המוסלמים, המשטרה מגבילה את היהודים בהר הבית, מונעת מיהודים ביקור בחלקים רבים של ההר, מגבילה את מספר היהודים בהר ומתישה את היהודים בהמתנה של שעות בכניסה להר הבית.

כך המוסלמים מתנהגים במקום קדוש? לימודי קרטה בהר הבית


תעוזת המוסלמים עולה מיום ליום. לאחר תחפושות הטרור בהר הבית שלא זכו לתגובה, נצפו במקום בשבת נערים מוסלמים מוסתים עם רובי פלסטיק, והיום הצטרפו למופעים הללו בהר גם קבוצת מוסלמים שהתאמנו בלחימת מגע וקראטה.

במטה ארגוני המקדש קוראים לנתניהו להפסיק את הסגרת הר הבית למוסלמים, להסיר את ההגבלות המפלות יהודים בהר הבית ובכניסותיו, ולקיים את הצהרותיו מלפני הבחירות לאפשר כניסה חופשית ותפילת יהודים בהר הבית.

↓ למרות הכל, מספר העולים היהודים להר הבית עולה

כך המוסלמים מתנהגים במקום קדוש? עידוד לטרור בהר הבית
לעומת זאת, מברכים במטה ארגוני מהמקדש את מאות היהודים שעולים להר הבית למרות הכל ומחזקים את מעט האחיזה היהודית שנותרה במקום. במטה מציינים שבשבוע הבא מספר העולים להר הבית יעלה בצורה משמעותית לקראת החג הקרב.

למרות היחס הערבי העוין, עולים להר הבית מידי יום יהודים המגיעים כיחידים, משפחות וקבוצות, אשר מבטיחים לא לנטוש את בית חיינו. בין העולים רבנים ותלמידיהם, בחורי ישיבות, סטודנטים מכל הגוונים, חתני בר מצווה וכלות בת מצווה, חתנים וכלות ביום חופתם, אבות, אמהות וילדים וכמובן זקנים עם נערים.

כך המוסלמים מתנהגים במקום קדוש? עידוד לטרור בהר הבית


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה