יום חמישי, 12 במרץ 2015

במגדל העמק הבחירות כבר הוכרעו

בוחרים בבית הבחירה || עולים להר הבית

בישיבת נחלת ישראל במגדל העמק הבחירות הוכרעו
בוחרים בבית הבחירה ועולים להר הבית
בבחירות שנערכו במגדל העמק הושגה הכרעה ברורה וחד משמעית. מפלגת הר הבית זכתה בניצחון מוחץ. כל הישיבה יצאה לעליה להר הבית בתענית אסתר.

↓ הבחירות והתעמולה

משנכנס אדר מרבים בישיבת נחלת ישראל שבמגדל העמק בשמחה. תלמידי כיתה ט' (חמשושים) קיבלו את הפיקוד והוטל עליהם לארגן פעילויות חברתיות חינוכיות לכל תלמידי הישיבה. מטבע הדברים המארגנים פעלו ברוח הזמן וקבעו בחירות כלליות לכל תלמידי הישיבה.

בית המדרש ההומה בישיבת נחלת ישראל במגדל העמק
בבחירות הציגו חמש מפלגות שונות מצע שנועד לקרב את תלמידי הישיבה לעבודת ה' - כל מפלגה לפי דרכה. הנהלת הישיבה מצידה, התחייבה לעזור למפלגה המנצחת לממש את מצעה.

מפלגה אחת הציעה לעודד את כל התלמידים לטבול לפני תפילת שחרית, אחרת הציעה שהתלמידים ילבשו בגד עם ארבע כנפות כלבוש עליון וכמובן יטילו בו ארבע ציציות, מפלגה נוספת הציעה לימוד קבוע לפני תפילת שחרית, הרביעית הציעה להתחזק יותר בתפילה בכובד ראש, תוך המנעות מכל דיבור שאינו קשור, והאחרונה הציעה לעלות יחד בטהרה להר הבית.

הרב שמואל אליהו שליט"א בשיעור לפני העליה להר הבית
כל מפלגה שלחה נציג מטעמה כדי להציג את מצעה בצורה המשכנעת ביותר ולנסות לגרוף את מרב קולות התלמידים. כדי לקיים את אוירת פורים המתקרב, התבקשה כל מפלגה שהנציג מטעמה יהיה חבר מפלגה אחרת.

ההצבעה התחלקה לשניים. היה על המשתתפים לתת ניקוד למציגי המצעים על אופן ההצגה וצורת השכנוע וגם להצביע עבור המפלגה שעם מצעה הם מזדהים.

בסיום ספירת הקולות התברר שמפלגת הר הבית זכתה בניצחון גורף, דבר שזיכה את הנהלת הישיבה באירגון הסעה להר הבית.

↓ מתכוננים ויוצאים לדרך

הרב שמואל אליהו שליט"א מברך את הרב שנאור קץ
ראש ישיבת נחלת ישראל במגדל העמק לפני העליה להר הבית
בליל תענית אסתר תלמידי הישיבה לא עצמו עין. את הלילה הקדישו הבחורים ללימוד תורה בבית המדרש לקיים את הפסוק: "קוּמִי רֹנִּי בַלַּיְלָה לְרֹאשׁ אַשְׁמֻרוֹת, שִׁפְכִי כַמַּיִם לִבֵּךְ נֹכַח פְּנֵי ה'". חלק עיקרי של הלימוד הוקדש להכנה לקראת העליה להר הבית וכלל דיני טבילה וחציצה ומורא מקדש.

עד השעה 3:30 הספיקו כל העולים לטבול במקוה טהרה במגדל העמק ולעלות על האוטובוס בדרך לירושלים. לאחר תפילה עם הנץ החמה למרגלות הר הבית, התייצבו העולים ליד השער הסגור עדיין,
תלמידי ישיבת נחלת ישראל ממתינים בכניסה להר הבית
בפתח עמדת הבידוק המשטרתית.

↓ העבודה עוד רבה

התנהגות מחפירה של המשטרה גרמה לכך שרק מחצית מהתלמידים זכו לעלות להר הבית וגם זה אחרי המתנה של יותר משעתיים (ראו כתבות: גלרית תמונות: כשל משטרתי בהר הבית: שלוש שעות המתנה מייגעת, עשרות נותרו בחוץ וגם: בושה למשטרה, בושה לממשלה).

בשעה 12:30 הגיעו התלמידים חזרה למגדל העמק כדי להשלים קצת שעות שינה אחרי ליל השימורים, הנסיעה וההמתנה ולקראת קריאת המגילה ומסיבת פורים. למרות האכזבה הגדולה של מחצית התלמידים, הבטיחו כולם לשוב ולעלות להר הבית עוד פעמים רבות בזמן הקרוב עד לבנין המקדש במהרה וכמובן גם אחרי הבנין.
תלמידי ישיבת נחלת ישראל בהר הבית
תלמידי ישיבת נחלת ישראל בהר הבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה