יום שלישי, 26 במאי 2015

תפילה בהר הבית לקראת בת המצוה

תפילת גאולה לגאולה  || לקראת בת המצוה בהר הבית

גאולה פילץ בהר הבית לקראת בת המצווה
לקראת כניסתה בעול מצוות, פסעה גאולה פילץ יחד עם אמה מביתה בהר הזיתים, המשקיף על הר הבית, לעבר ההר הקדוש. אמנם מדובר על דקות הליכה, אך מדובר על טיפוס רוחני גבוה וביזיון לאומי גדול לא פחות.

האמא צפורה פילץ - פעילה מרכזית בתנועת נשים למען המקדש, מתארת את החוויה וחושפת את התפילה המיוחדת שנשאה בתה. מזל טוב!

↓ מאת: צפורה פילץ

אתמול עליתי עם בִּתי להר לקראת בת המצוה שלה.
העלייה היתה קשה ביותר. במשך כל הזמן הקיפו אותנו בטבעת הדוקה הנשים הצרחניות. זה היה אינטנסיבי ביותר.
לא יכולנו לדבר. נסיתי לדבר איתה על שבועות במקדש: הבאת הביכורים, משמעות הנפת שתי הלחם ועוד, אך מרוב צעקות, בלגן ורעש, לא שמענו את עצמנו.
זה היה בלתי נסבל!

הנחמה היחידה היא שאנו יודעים שהגאולה ממשמשת ובאה.

צירי הלידה מתגברים... הכאב חזק יותר... אך עוד מעט יגיח לעולם התינוק הטהור שחיכינו לו... הגאולה קרובה... הרישעה מתגברת, אך עוד רגע קט... "אור חדש על ציון תאיר, ונזכה כולנו מהרה לאורו".

כלת בת המצוה בתי היקרה חיברה תפילה לרגל האירוע וזכתה לשאת אותה מול מקום המקדש.

תפילה בהר הבית לקראת בת המצוה

גאולה פילץ בהר הבית לקראת בת המצווה
"ברוך אתה ה' א-לוקינו מלך העולם שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה"

אני גאולה פילץ. בעוד חמישה ימים, באסרו חג שבועות, אני אחגוג את בת המצווה שלי.

אני רוצה לעצור בהכנות הגשמיות לקראת הבת מצווה ולעשות מעט התכוננות רוחנית.

בעוד חמישה ימים אהיה חייבת בעול מצוות. לצערי אינני יכולה לקיים את כולם בגלל שמשהו חסר. רובינו כבר שכחו אותו אך הוא צריך להיות במודע של כל יהודי - הר הבית, מקום המקדש, המקום הקדוש ביותר בעולם. יותר מהכותל.

אומנם כבר עליתי אין ספור פעמים עליו, אבל זאת תהיה עליה אחרת. פעם ראשונה שאני מבינה בתור ילדת בת מצווה את המשמעות של הפסוק: "עַל הַר צִיּוֹן שֶׁשָּׁמֵם שׁוּעָלִים הִלְּכוּ בוֹ".

למרות שאני מגיעה לשלב שאני עוברת מילדות לבגרות, עדין קטנה אנוכי אך: "מִפִּי עוֹלְלִים וְיֹנְקִים יִסַּדְתָּ עז".

קבל ה' בבקשה את תפילת בִּתך:

"יהי רצון מלפניך ה' אלוקינו מלך העולם שבזכות שִׁפחתך הקטנה שעולה להר הבית לפני הבת מצווה כדי להתקרב אליך, יבָּנה בית המקדש במהרה בימינו אמן!" 

מזל טוב לגאולה!
בצפיה לבניין המקדש. 
צפורה פילץ
'הבית מול ההר'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה