יום שני, 15 ביוני 2015

צפו: כל הזרמים נאבקים על מים זורמים

הקרב על המים || יהודים מכל הזרמים זורמים יחד לפסגה

בהר הבית נופלות המחיצות המלאכותיות בין הגוונים השונים בעם ישראל. בהר הבית כולם מתאחדים בדרך לגאולה. המאבק על הר הבית מוכיח שכשם שאת בית המקדש נבנה עם הרבה אהבת ישראל, כך בנין המקדש והמאבק שבדרך יוצר הרבה חיבור ומייצר הרבה אהבת ישראל.

אתמול חברו יחד עולים  חרדים עם סטודנטים למען הר הבית, עלו יחד להר, נאבקו על הזכויות המועטות של היהודים במקום, בין היתר על הזכות לשתות מים.

הנה הסיפור שלהם בליווי סרטון ותמונות נוספות של יהודים שעלו אתמול להר הבית:

↓ תום ניסני מסטודנטים למען הר הבית מספר:

היינו היום בהר הבית, דתיים, חרדים ומסורתיים יחד.
הייתה עלייה מאוד משמעותית.

מההתחלה הגענו מוכנים, מצוידים במצלמות, מחברות ועטים, ועמדנו על שלנו.
בכניסה להר דרשו אנשי הוואקף ששרה לוקט (למרות שלבושה סולידי ומקובל) תשים על עצמה חג'אב או כיסוי אחר, כאילו שהיא צריכה להתלבש כמו הערביות המקומיות. סרבנו. אמרו לנו שזה מה שיש. צילמנו ואמרנו שאלו לא חוקי המדינה וזה לא תופס.
ניצחנו והמשכנו.

לאחר מכן, העירו לאחד מאיתנו שהוא "מתנדנד". צילמנו, הערנו לשוטרים ואמרנו שלא רק שמותר להתנדנד, מותר גם להתפלל כל עוד אין סכנה לסדר הציבורי.

המשכנו להתפלל מכל הלב. לא היה בלאגן. היה שקט מופתי. כשהשוטרים רוצים הם יכולים.

לאחר מכן, רצינו לעלות עד לרמה המוגבהת. לא פחות. זכותנו.
עלינו. איש הווקף ניסה למנוע בגופו אך דאגנו שהוא יזוז הצדה. והוא עמד בצד. השוטרים הבינו מי בצד שלהם ואמרו לנו שהם איתנו ושזו זכותנו.

לאחר מכן ניגשנו לשתות מים: שתיית המים זה המאבק החדש של המוסלמים. לא ניתן להם להשריש תרבות שאסור ליהודי לשתות מים (!!!) לכן שתינו מים, והרבה. כמה שרצינו. איש הווקף והמוסלמית שניסו למנוע את זה נתקלו בשוטרים שבתחילה לא ידעו מה לעשות - אך לאחר מכן התעשתו והבינו שלא באנו לשחק - זכותנו לשתות מים, זכותנו להתפלל וזכותנו לעלות לרמה.

כשרוצים - מצליחים.

1. שקוייאך!! מי היו הצדיקים שעמדו מול השוטרים ווואקף?

2. יישר כח לסטודנטים למען הר הבית! זה שיפור לא מבוטל ביחס לדיכוי הזוחל שהורגלנו אליו. השאלה היא אם ניתן לשמור על ההישגים הללו בכל יום שבו עולים יהודים ההרה ואפילו לנצל אותם ליצירת מומנטום שיוליד בקרוב שיפורים נוספים.
    ויש הרבה מה לשפר. לדוגמה, יש לחדול מלהניח לכל ווקפיסט ומוסלמים אחרים להיות כה דומיננטיים פיסית כפי שראינו בסרטון שמתעד את המאבק על השתיה -- אין להניח להם לשים את ידיהם על הברזים; אם הם יגיבו לכך עם מכה או מכות, יש להשתדל לגרום לשוטרים להרחיקם מהמקום, עם עדיפות למעצר.

3. מעניין שההיטוריה חוזרת על עצמה והפלשתים לא נותנים לשתות מים ליהודי אבל הפעם זה שונה כי היהודים הם מספקים את המים דרך הגיחון אז למה המדינה משאירה חרפה כזאת לעיני קבל עם ועולם הר הבית שייך רק ליהודים לעצור כל מוסלמי שמפריע לא יאומן המצב שנוצר שם קומו עלו להר באלפים ורבבות כי רק זה יביא את השינוי