יום שבת, 11 ביולי 2015

צפו: הפגנה למען הר הבית - הרב לבנון תומך ומחזק

ישר כחם של סטודנטים למען הר הבית || הרב אליקים לבנון

ההפגנה נגד רדיפת היהודים בהר הבית צוברת תומכים נוספים.

↓ ימים קשים לעם ישראל, יבורכו הפועלים למען הר הבית/ הרב אליקים לבנון

הרב אליקים לבנון רב השומרון, וראש ישיבת ברכת יוסף, מברך על ההפגנה שתתקיים ביום שלישי, שנועדה למחות על השפלת היהודים בהר הבית בשנה האחרונה.

בדברי חיזוק שנתן הרב לבנון למארגני ההפגנה הוא הסביר כי "ימים קשים עוברים על ישראל. ואנחנו כולנו צריכים לחיזוק גדול. אבן פינה ובוחן של עם ישראל היא הר הבית - בית המקדש, ומקום המקדש מושפל".

הרב התייחס לחסימת כניסתם של יהודים להר הבית בשבעה עשר בתמוז, ובמשך שבועיים נוספים של התנפלויות המוסלמים בהר. "בימים אלה של בין המצרים, אמר הרב, אנחנו מרגישים שבעתיים את ההשפלה הגדולה של מקום המקדש, בכך שרגלי זרים דורכות ודורסות אותו ברגל גאווה".

"מצוין עשו, טוב עשו אגודות הסטודנטים ואגודות נוספות שחברו יחדיו למפגש ביום שלישי, כ"ז בתמוז, בתוך ימי בין המצרים, לחבור יחד, ולבוא ולמחות על המצב הנוראי של ההשפלה בהר הבית".

בסיום דבריו בירך הרב לבנון כי "בעזרת השם בזכות התעוררותם של עם ישראל, יבנה המקדש, יפונה המקום, יחזור לכבודו הראשון, ונוכל לחזור ולעלות בשמחה אל מקום בית מקדשנו".

שוחרי המקדש מתכוונים להפגין בשער הרחמים הסתום של הר הבית ביום שלישי הקרוב, במלאת שנה לשריפת תחנת המשטרה, ופריצת מחסומי הכניסה. אירועים שהיוו את האות להשתלטות הטרור בהר הבית, ורדיפת היהודים במקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה