יום שלישי, 21 ביולי 2015

תקשיבו לשוטר הדרוזי! מכתב חיזוק לעולים להר הבית

חכמה בגויים תאמין || ללמוד מהשוטר הדרוזי

משטרת ישראל בהוראת בנימין נתניהו, מנסה בכל דרך להמאיס על יהודים את הכניסה, העליה והשהות בהר הבית, המשטרה מפלה בצורה גזענית בין יהודים לגויים בכניסה להר, היא מונעת מיהודים להתפלל בהר הבית, יש שוטרים שטופלים עלילות על עולים תמימים, המשטרה משסה פורעים מוסלמים ביהודים ומונעת מהיהודים להגיב ועוד כיד הדמיון המשטרתית הרעה.

למרות זאת, המשטרה לא מסוגלת לקחת מיהודי את השקיקה להתקרב אל הקודש, את הכמיהה לבנין המקדש, את הרגשת הקדושה של העומד ליד מקום המקדש, את רוח הטהרה של העולה לחזות פני המלך ואת הרצון לעמוד מול חילול שמו של השוכן בהר המוריה.

יפה מוסאי היא אחת הנשים שנשאן ליבן לעשות למען בית ה'. היא עולה בקביעות להר הבית ומזכה את הרבים. לאור הקשיים הרבים שמערימים השלטונות, יפה מבקשת לשתף אותנו בהרגשתה ולחזק את המחוזקים בהמשך המאבק במסילה העולה (הר) ציון.

↓ לא נישבר/ יפה מוסאי

אנחנו נמשיך להיאבק על זכותינו על הר הבית. וגם נביא עוד ועוד אנשים.

אבל סתם משהו שמעודד אותי בכל המצב הזה:

שוטר אחד דרוזי שליווה אותי בהר הבית לפני בערך שנה אמר לי- הערבים המוסלמים רואים אתכם היהודים באים להר הבית בקדושה, אוהבים את הקב"ה, רואים כמה אכפת לכם, כמה המקום קדוש לכם וכמה אתם רוצים לבנות את בית המקדש. אז הם רואים ומבינים שזה הסוף שלהם. וזה כואב להם אז הם צועקים.מי שטוב לו- שר. מי שרע לא- צועק.

ואני חושבת שהוא צודק. אם מסתכלים על אתרי הפייסבוק והסרטונים של הערבים- רואים עד כמה הם יודעים שייבנה בית המקדש וכמה שהם רוצים למנוע את זה. אם הם היו חושבים שאנחנו קבוצה שולית של כמה מטורפים- לא היה אכפת להם אם אנחנו עולים או מתפללים. אבל הם רואים אפילו יותר מאיתנו עד כמה אנחנו קרובים לגאולה, הם רואים את בית המקדש במציאות יותר מהרבה יהודים. אבל במקום להצטרף אלינו ולבנות בית לה' שבו יבואו כל העמים לעבוד את ה', הם החליטו למרוד בה'.

גם בגאולת מצרים, עם ישראל צעק לה', וה' שלח את משה ואהרון אל פרעה. ומה היתה התגובה של פרעה? הוא הכביד את העבודה על העם. התנאים שלהם במצרים נהיו רעים יותר ויותר. אבל מתוך זה צמחה הגאולה. וגם עכשיו הגאולה תצמח מתוך זה.

זה שהערבים כל כך מתפרעים וכואב להם- אומר שאנחנו מתקדמים בכיוון הנכון.

אז מצד אחד חשוב להיאבק על כל זכות.

מצד שני- אסור לנו להתייאש ולשקוע בייאוש. להיפך- צריך להביא יותר ויותר יהודים להר הבית. גם אם הגענו ולא מכניסים אותנו- אז לארגן תפילה המונית בכניסה ליד שער המוגרבים. לעמוד שם ולנצל את הזמן לפרסם את העליות להר הבית. לעודד אנשים לבוא ולשמוע על בית המקדש.

אולי כדאי אפילו לארגן חומרי הסברה או פליירים לחלק ליהודים שהולכים לכותל בזמן שמחכים בכניסה להר הבית. לשיר ולרקוד שירים כמו "יבנה המקדש". הקב"ה רואה השתדלות ומצרפה למעשה. גם אם בסופו של דבר לא כולם נכנסים- חשוב גם שיראו תור גדול גדול של יהודים טהורים שמנסים לעלות להר הבית. זה גם כן מקדם דברים.

הרבה אנשים נגררים אחרי הרוב. כשיהודי בא לכותל ורואה 5 אנשים בכניסה להר- הוא חושב שמדובר באנשים מוזרים. אם אנשים שעוברים שם יראו בדרך קבע תור ענק של יהודים שמחכים להכנס להר הבית, שמדברים על המקדש, שקשורים לזה- יש סיכוי שהם גם יתעניינו.

ואם לא אספיק להכנס להר הבית?

אז לדעתי- צריך להמשיך את המאבקים כדי שכל היהודים יוכלו להכנס להר. אבל אם לא מאפשרים, אז במקום להסתובב מייד וללכת הביתה במפח נפש- אפשר לנצל את העובדה ואת אותה שעה או שעתיים שהתכוונו להסתובב בתוך ההר לנצל כדי להביא עוד יהודים להתעניין במקדש.

ואז נחזור הביתה בהרגשה טובה שעשינו עוד צעד קטן כדי להביא את הגאולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה