יום שלישי, 14 ביולי 2015

צפו: הפגנת פעילי הר הבית - פתחו שערים...

דורשים את זכויות היהודים בהר הבית || חובה שהיא זכות


יותר ממאה מפעילי הר הבית הגיעו היום (שלישי), תוך התראה קצרה להפגנה נגד סגירת ההר ליהודים שהתקיימה אחר הצהריים סמוך לשער האשפות, ביום השנה לשרפת תחנת משטרת ישראל על הר הבית.

בין המפגינים היו גם רב העיר קרית שמונה הרב צפניה דרורי, ראש מכון המקדש הרב ישראל אריאל, פעיל הר הבית יהודה גליק, ח"כ אורן חזן, ברוך מרזל, סטודנטים למען הר הבית, חברי תנועת חוזרים להר, נשים למען המקדש ועוד.

↓ פתחו שערים ויבוא גוי צדיק שומר אמונים



ההפגנה התאפשרה בהנחיית שופטי בג"ץ, לאחר שתחילה סירבה המשטרה לאשר אותה. עם זאת, מיקום ההפגנה נקבע לשער האשפות ומשך הזמן שבו הותר למפגינים לקיים אותה הוגבל אף הוא.

במהלך ההפגנה אמר גליק לערוץ 7, "אנחנו באנו כאן לומר שאנחנו רוצים להרגיש בהר הבית כמו בבית, ולא רוצים להרגיש אורחים. לא יכול להיות שכל יהודי שעולה להר הבית הוא קורבן לאלימות".

הרב צפניה דרורי הגדיר את ההחלטה למנוע כניסת יהודים להר הבית בגלל הרמדאן "סכנת חיים למדינת ישראל".

"ככל שאנחנו מראים שממשלת ישראל מתקפלת בפני כל פורענות זה יגרום פרעות רבות שמי יודע מה יהיה סופן, אז קודם כל אנחנו מוחים על גילוי החולשה הזה", הוסיף הרב דרורי.

רינה אריאל מתנועת נשים למען המקדש אמרה שאישה קשורה לבית וכשהיא היא רואה שיש בבית דבר הצריך תיקון היא לא תרפה עד לתיקון הליקוי ולכן נשים למען המקדש לא ירפו מהר הבית עד לבניית הבית.




תודה לערוץ 7 על הסרטון ועל הסיקור הנאמן.
תודה לאדם פרופ שצילם את מרבית התמונות.

תגובה 1:

  1. תמונות נוספות
    http://rotter.net/forum/scoops1/229379.shtml

    השבמחק