יום ראשון, 27 בספטמבר 2015

שיא גזעני חדש! מחר מגיעים להלחם בגזענות

כניסה ללא הגבלה? || רק למוסלמים

ראש הממשלה ושרי הביטחון וביטחון הפנים הודיעו על כניסת "מתפללים" חופשית מחר להר הבית. כשהם אומרים "מתפללים" הם מתכוונים לפורעים המוסלמים בלבד. על כל פנים פעילי המקדש החליטו לבדוק אולי בניגוד לתמיד, הפעם לא מדובר בהחלטה גזענית.

↓ במדינת ישראל חגי ישראל נדחקים לטובת פורעי ישמעאל

ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון פנים גלעד ארדן מגבילים כניסת יהודים להר הבית באופן שרירותי וגורף. הם לא מאפשרים שהייה של יותר מ-15 יהודים בימים רגילים ו-30 יהודים לכל היותר לעתים נדירות בהר הבית. בנוסף הם מנחים את משטרת ישראל למרר את חיי העולים היהודים להר הבית ככל הניתן.

רק לאחר שנים של השתוללות מוסלמית מאורגנת וממומנת היטב, השתוללות שהגיעה לכדי סכנת נפשות, נאותו השנים להגביל במקצת את השתוללות הפורעים והפורעות המוסלמית בהר והבית בשעות מסוימות.

במוצאי יום הכיפורים ובערב חג הסוכות החליטו השניים ביחד עם שר הביטחון יעלון, למנוע כליל כניסת יהודים להר הבית ולאפשר כניסה חופשית של מוסלמים למקום הקדוש לעם ישראל. אין להם ספק - המועד המוסלמי גובר על חגי היהודים, הרגשות הדתיים היהודיים הם כאין וכאפס לעומת הרגשות הנעלים של המוסלמים.

בתנועות המקדש החליטו לא לשתוק. תנועת סטודנטים למען הר הבית לקחו על עצמם את היזמה ושאר הפעילים מצטרפים.

מחר, ערב חג הסוכות יפגשו פעילי המקדש בכניסה לשער השלשלת לתפילה חגיגית וכניסה משותפת להר הבית דרך שער השלשלת. אם הדבר לא יתאפשר ינסו פעילי המקדש כניסה משערים נוספים.

↓ הודעת סטודנטים למען הר הבית

מחר, ערב חג הסוכות, הודיעו המשרד לביטחון פנים ומשרד הביטחון על מתן אפשרות לכניסה חופשית של "מתפללים" להר הבית משעריו, ללא הגבלות כלשהן, כולל על מוסלמים תושבי השטחים.

לאור זאת, מחר הכניסה להר הבית לכלל הציבור תתבצע משער השלשלת הסמוך לכותל המערבי, החל מהשעה 07:30. בשעה 07:00 תתקיים תפילה המונית בשער זה.

במידה וכניסת מתפללים יהודים מחר תימנע גם משער השלשלת, בעוד כניסת מתפללים מוסלמים מאותו השער תתאפשר, נסובב את שערי ההר וננסה לעלות מהם בצורה חופשית.

כנגד היהודים בהר מופעלת מדיניות האפרטהייד והאפלייה על רקע דת, נגד מגזר שלם שזכויותיו נפגעות ונרמסות בזו-אחר-זו גם בערב חג הסוכות - אחד משלושת הרגלים בהם מצווים היהודים לעלות לרגל להר הבית.

אנו קוראים לכלל ציבור העולים להגיע ולהיכנס מחר להר הבית דרך שער השלשלת כפי שמוסלמים יכנסו מחר בצורה חופשית וללא הגבלות כלשהן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה