יום שני, 21 בספטמבר 2015

שאלה: מתי, למי ואיכן תפילה היא לא פרובוקציה?...

שאלת הבהרה לשמאלנים || על תפילות ופרובוקצית

בפוסט שפרסמה בת-אל מזרחי Bat-el Mizrha, לאחר ששמעה את תמר זנברג ממרצ, היא מנסה להבין מתי, למי ואיכן תפילה היא תפילה ומתי היא פרובוקוציה...

↓ מאת: בת-אל מזרחי Bat-el Mizrha


איזה קטע.. אני יושבת ושומעת את העימות הטלווזיוני שלך מול יועז הנדל. ואז את אומרת : "אני שאף פעם לא התפללתי ואף פעם לא אתפלל..."

אז אני מצרפת תמונה להזכיר לך שבעבר התפללת.. או שזה סתם היה פרובוקציה לעלות לכותל עם נשות הכותל? ותוכלי בבקשה להסביר לי מה ההבדל בין העליה שלך לכותל עם נשות הכותל לעליה של ח"כ יהודים להר הבית?

ועוד שאלה קטנה.. תוכלי להסביר לי למה זה חופש פולחן לח"כ ערבים לעלות להר הבית וח"כים יהודים שעולים זה פרובוקציה ? אודה ממש לקבל תשובה כנה ואמיתית...

2 תגובות:

  1. יפה אבל בזבוז זמן בגלל שאין להם תשובות כנות ואמיתות! יותר כדאי לעורר את אנשי הציבור הפתוחים להבין את האמת מלעורר את הציבור הסגור...

    השבמחק
  2. יפה אבל בזבוז זמן בגלל שאין להם תשובות כנות ואמיתות! יותר כדאי לעורר את אנשי הציבור הפתוחים להבין את האמת מלעורר את הציבור הסגור...

    השבמחק