יום חמישי, 22 באוקטובר 2015

ביבי נכנע! הר הבית בסכנה!

שוב ביבי נכנע || שוב נתניהו מתגלה בעליבותו

שוב ביבי נכנע! לפי מידע מוצק שהגיע למערכת האתר, נתניהו מתכוון להכנע לטרור הערבי הרצחני ולהעניק להם את הר הבית על מגש של דם יהודי, על דעת עצמו ובלי דיון באף פורום.

נתניהו מתכוון להודיע בפגישתו עם קרי במינכן, על הגבלות נוספות ליהודים בהר הבית ודחיקת רגלי ישראל מהמקום הקדוש.

כבר כעת מגביל נתניהו את הנוכחות היהודית בהר הבית באמצעים גזעניים המתאימים למדינות חשוכות. הוא הורה למשטרה למרר את חיי העולים להר הבית באמצעות המתנות ארוכות בתורים נפרדים, מעצרי שווא ומתן גיבוי גורף לשוטרים בעדויות שקר נגד עולים יהודים להר הבית. כמובן תוך הכחשה גורפת שלו ושל השר לביטחון פנים והטלת האחריות על הדרגים הנמוכים במשטרה.

↓ פעילי המקדש לא יוותרו

במטה ארגוני המקדש רואים בחומרה יתרה את הדברים ומבטיחים לעשות הכל כדי לסכל את תוכנית הכניעה של נתניהו. לדברי פעילים במטה, נתניהו גורר את ישראל מאסון לאסון במדיניותו הפחדנית והם מבטיחים לעשות הכל כדי למנוע זאת.

במטה מזכירים את שחרור המחבלים ההמוני שהזרים דם מורעל מחודש לתעשיית הטרור המוסלמית ואת אוזלת ידו של נתניהו בשנים האחרונות מול ההשתוללות הערבית בהר הבית ומול ההסתה הרצחנית של החמאס על שלוחותיו השונות, כגון הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית.

פעילי המקדש החליטו עד כה, למרות ההגבלות הגזעניות ולמרות ההתנכלות השלטונית, לשמור על קור רוח ולפעול בימים מתוחים אלו באופן שיחזק את עמידת הממשלה מול האויב. פעילי המקדש הפעילו את השפעתם על גורמים שונים במטרה להמנע מפעולות שעשויות להביך את הממשלה.

אותם גורמים מבטיחים לעקוב בדריכות אחר ההתפתחויות ולהחליט בהתאם על המשך הצעדים, אף אם הם יהיו כרוכים בשינוי כיוון הפעילות שנעשתה עד כה. הפעילים לא שוללים נקיטת פעולות ממוקדות מול השלטון האנטישמי בעבר הירדן, האוסר למשל על יהודים הכנסת תפילין לכל שטחי הממלכה ההאשמית.

משיחות עם גורמים שונים, עולה שכוונתו של נתניהו להרגיע את השטח תוך רמיסת המעט שנותר ליהודים בהר הבית, עשויה להשיג מטרה הפוכה.

↓ מידע מוצק - מכתבו של יהודה עציון לפעילי המקדש

יהודה  עציון
     רחוב ט' באייר 2   עפרה 90627
    טלפקס:   02-9974833
נייד:  052-8319845
אני כותב אליכם בלב כואב, בבחינת "אשר יגורנו בא".
ביבי נכנע
אין זה דיווח רגיל כי אינני יכול לומר מיהו המקור למידע דלהלן. תצטרכו לסמוך עלי שזהו מידע מוצק ממקור מוסמך ביותר, יודע היטב ואמין לחלוטין.
ובכן, נתניהו יצא להיפגש עם קרי בגרמניה כאשר הוא כבר החליט – מצידו – ללכת לקראת הדרישות של ירדן והוואקף, על חשבון המבקרים היהודים ותוך נכונות להפחתה נוספת ברמת הריבונות הישראלית בהר הבית.
הנימוק הוא שכולם מבינים שצריך לתת משהו בהר הבית, כדי להרגיע את המצב.
הדברים ייעשו בהדרגה, הם לא יורגשו בשטח מיד, אלא כעבור זמן מה.
עד כאן המידע.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
פרשנות שלי:
מן הסתם הכוונה היא לצעדים הפוכים כלפי שני הצדדים:
הקלות כלפי הערבים (כולל התחייבות שהן לא תוסרנה בעתיד) – כניסה חופשית למוסלמים ללא הגבלות (לכולם ותמיד), הרחבת סמכויות הוואקף, העלאת רמת ה"ניראות" (כגון מדים), סמכות לסגירת השער למבקרים כאשר הם כועסים, אישור תכניות בניה מוקפאות, ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה