יום ראשון, 24 בינואר 2016

צפו: שוב הפגנות תמיכה בטרור בהר הבית

דיבורים גבוהים והצהרות נבובות || אפס מעשים מול טרור משתולל

החינוך לטרור והפגנות התמיכה במחבלים שוב חזרו להר הבית • רעולי פנים, דגלי אש"ף, הפגנות הסתה, כרוזי תמיכה ושלטי ענק הנושאים את דמויות המחבלים שוב נצפו בהר הבית ביום שישי האחרון • נחישות ממשלתית נגד יהודים נפגעי טרור • רפיסות ממשלתית מול הטרור המוסלמי  • יום שישי האחרון: שתיקה ממשלתית מול הטרור בהר הבית בזמן שיהודים נזרקו מבתים שנרכשו בכסף מלא בחברון  • צדק? הצחקתם!

↓ הסתה לטרור מול ממשלה חלשה ואטומה


כלי התקשורת המוסלמיים מציגים תמונות וסרטים של המון מוסלמי שנחשפו להסתה לטרור בסוף השבוע בהר הבית. הפגנות ונאומי הסתה נגד ישראל והיהודים, ליד רעולי פנים אשר תלו שלט ענק עם דמויותיהם של מחבלים על שערי רחבת כיפת הסלע, ולצידם צעדות שכללו קריאות יחד עם שלטי תמיכה באסיר ערבי ששובת רעב.

במטה ארגוני המקדש מזהירים מפני הסלחנות להסתה החוזרת בהר הבית. למרור שהטרור עדיין מכה בארץ, נדמה כאילו המשטרה כבר שכחה שזרעי הפורענות נזרעו תחת אפה במשך חודשים ארוכים של הסתה מצד ראשי התנא"ס (התנועה האיסלמית הצפונית).

אפילו האוטובוסים המובילים את פעילי התנאס ממשיכים לפעול, והם מביאים להר הבית את המון המוסתים של ראאד סאלח. כאילו לא הוצאה התנועה אל מחוץ לחוק בחתימותיו של שר הבטחון בוגי יעלון.

גם הימצאותם של כרוזי ההסתה ושלטי התמיכה בטרור בתוך מתחם הר הבית, מוכיחה יותר מכל כי אין אמת בפי המשטרה הטוענת לשיוויון ואי אפלייה בבדיקת הנכנסים להר הבית. מסתבר שמוסלמים מורשים להיכנס להר ללא בדיקה, למרות שרבים מהם החדירו למקום לא רק כרוזים ושלטים, אלא זיקוקי ירי ובקבוקי תבערה.

שבעה חודשים לאחר מינויו של השר גלעד ארדן לשר לבטחון הפנים, דומה שהר הבית שב למתכונת הטרור מימי אהרונוביץ'. יהודים מוגבלים במקום כפי שלא היו מוגבלים מעולם, אבל הטרור חוגג חופשי במקום המקדש שלנו.
פעילי הר הבית רבים, החברים במרכז הליכוד מביעים מרמור רב לנוכח הניגוד הגמור בין הקשיחות והאטימות שמגלה ממשלת נתניהו-בנט מול יהודים מוכי טרור לבין הרפיסות המשוועת מול מחוללי הטרור.

הניגוד בא לידי ביטוי מכוער ביום שישי האחרון. בזמן שפונו יהודים מבתים שרכשו בכסף מלא בחברון, מוכת הטרור הערבי, תוך הכרזות שחצניות של שר הביטחון יעלון על הצורך בשמירת החוק והסדר, גילתה הממשלה רפיסות מוחלטת מול ההסתה הבוטה לטרור ורמיסת החוק ברגל גסה על ידי המוסלמים בהר הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה