יום שלישי, 17 במאי 2016

צפו: פעילות ייחודית ליום ירושלים ולכל ימות השנה

הרצאות, סיורים וביקור || לגור מול הר הבית/ צפורה פילץ

יהודים חוזרים לעלות להר הבית  יהודים חוזרים לגור סביב ההר  צפורה פילץ מעבירה הרצאות על  הר הבית  ועל מקום מגוריה, בלב הר הזיתים  כמו כן, היא מדריכה סיורים בהר הזיתים  ההרצאות והסיורים מתאימים מאוד ליום ירושלים, אך לא רק  ההרצאות והסיורים מתאימים לכל אחד מימות השנה  אם לקבוצה קשה להגיע להר הזיתים, צפורה יכולה להגיע לקבוצה  חוויה מרתקת!

↓ צפו: צפורה פילץ מספרת

↓ צפורה פילץ מזמינה

לקראת יום ירושלים אני מעבירה הרצאות על  הר הבית  ועל המקום בו אני גרה, בלב הר הזיתים. כמו כן, אני מעבירה סיורים ייחודים בהר הזיתים  עם תצפית מרהיבה למקום המקדש.

בנוסף, אני מארחת קבוצות למסיבות סוף שנה בביתי. 
המפגש מלווה בארוחה עשירה  ובשיחה שלי על המגורים במקום.

לאלה שחושבים קדימה... אפשר להזמין כבר עכשו הרצאות לימי בין המצרים על מגוון נושאים מעולם המקדש.
תוכלו להיכנס לאתר שלי  http://www.dkatom.co.il/habaitmol 

סיור מרתק בהר הזיתים

הסיור יתחיל בתצפית יפיפייה בראש הר הזיתים, ממנה נשקיף על מקום המקדש וירושלים.
נרד בהר דרך מערת חגי ומלאכי, הנביאים שעוררו את העם לבנות את בית שני.
נצפה על שער האריות, המקום בו פרצו הצנחנים לעיר העתיקה.
נסיים בכותל או בבית שלי, הנמצא בלב הר הזיתים.

בבית אני מספרת על הזכות במגורים במקום זה, בצד ההתמודדות.
וכן על תנופת ההתיישבות היהודית במזרח ירושלים בימינו.

לחלופין-

אוכל להעביר שיחה אצלכם על החיים מול מקום המקדש,
נספר על קדושת הר הבית, על חשיבותו של הר הזיתים,
ואת הסיפור האישי של משפחתי המתגוררת בלב הר הזיתים,

ועל ההתיישבות היהודית במזרח ירושלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה