יום שני, 8 באוגוסט 2016

צפו: כ-1200 איש בסיבוב השערים לכבוד חודש אב

מתכוננים לבניית המקדש || כך התחיל חודש מנחם אב



לכבוד ראש חודש אב וימי בין המצרים הגיעו כ-1200 איש לסיבוב השערים  האירוע הוקדש לזכר הילדה הלל יפה אריאל הי"ד  לפני סיבוב השערים המסורתי, מערכה צעדת המקדש בהשתתפות עשרות משוחרי המקדש  לאחר הצעדה נערך כנס המקדש של נוער המקדש החסות מכון המקדש

↓ צעדה, כנס המקדש וסיבוב שערים


כ-1200 משתתפים מכל רחבי הארץ הגיעו ביום חמישי האחרון לסיבוב השערים המסורתי סביב שערי הר הבית, והפעם לכבוד ראש חודש אב וימי בין המצרים.

המשתתפים הקיפו את שערי הר הבית בשירה ובריקודים, כאשר בשל ימי בין המצרים לא הושמעה מוזיקה באירוע, והזמר ירמיהו שר שירי ציפייה לבניין המקדש. מול כל אחד משערי הר הבית עצרו המשתתפים והתפללו את סדר התפילות המיוחד לאירוע הכולל את שירי המעלות.


האירוע, שנערך אחר חודשיים בהם לא אישרה המשטרה לערוך את סיבוב השערים וזאת בשל חודש הרמדאן המוסלמי, הוקדש לעילוי נשמת הילדה הלל יפה אריאל הי"ד, שנרצחה בביתה בקרית ארבע.

לפני סיבוב השערים התקיימה צעדה של 'נוער המקדש' ואחריה כינוס בישיבת הכותל בשיתוף עם מכון המקדש ובהשתתפות רבנים ואיש ציבור.


סיבוב השערים מתקיים 14 שנה והשתתפו בו מאות אלפי יהודים מכל המגזרים. את האירוע מארגנת עמותת 'אל הר המור' במטרה לחבר את עם ישראל למקום המקדש ולציפייה לבניינו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה