יום שני, 1 באוגוסט 2016

סיכום מוסלמי: חודש עגום עם תחזית מדאיגה

המוסלמים מודאגים || כנראה שיש סיבה לשמוח

בסוף כל חודש לועזי, עורכים המוסלמים סיכום חודשי של הנעשה בהר הבית  את חודש יולי מתארים המוסלמים בצבעים קודרים מאוד, מבחינתם  הם מזהירים שחודש אוגוסט עלול להיות אף גרוע יותר  עולי הר הבית מקבלים את הניתוח המוסלמי  לעולים יש גם הצעה למוסלמים  כל התמונות הועתקו כצילום מסך מתוך הכתבה באתר Qpres


 סיכום מוסלמי עגום לחודש יולי

בסוף כל חודש לועזי, עורכים המוסלמים סיכום חודשי של הנעשה בהר הבית. הם סופרים כל יהודי שעולה להר הבית וסוקרים ארועים חריגים מבחינתם. אגב, מבחינתם כל יהודי בהר הבית הוא ארוע חריג ומאיים.

בחודש חודש יולי שהסתיים אתמול, ארעו דברים שמדאיגים מאוד את כותבי הסקירה. 



גידול מספרי של היהודים בהר הבית

לטענתם עלו בחודש זה 1,059 יהודים להר הבית. יש לזכור שבתחילת החודש הר הבית היה סגור ליהודים וכי רק ב-ד' בתמוז - 10/7/16 נפתח ההר ליהודים. כלומר הר הבית היה סגור שליש במשך מהחודש ליהודים. 

לנתון זה יש להוסיף כמאתיים יהודים שניסו לעלות להר הבית ולא הצליחו, בגלל התורים הארוכים או בגלל הרחקה משטרתית. לכן, לאור השעות המקוצצות ליהודים, המגבלות המספריות והמספר המקוצץ של ימי פתיחת הר הבית ליהודים, מדובר בהחלט בנתון מרשים.

האזכרה להלל אריאל הי"ד ועליית התנחומים עם הוריה השכולים נזכרים בסיכום כארוע בעייתי במיוחד, המציין "הסלמה באיומים על אל-אקצא". מסתבר שלא רק פעילי המקדש רואים באירוע זה כארוע מכונן.



מעצר אנשי וואקף והרחקת מהר הבית

אירוע מדאיג נוסף הוא מעצרם של כמה מבריוני הוואקף ("שומרי אל-אקצא", בלשונם) והרחקתם לתקופות שונות מהר הבית ומירושלים כולה. מדובר בפעילות משטרתית שבאה בעקבות תקיפת קבוצת ארכיאולוגים בהר הבית על ידי עוברי הוואקף.

מבחינתם מדובר בשבירת סמכות הוואקף המוסלמי בהר הבית ובאיום על מעמדם בהר. כנראה שהם ציפו לחסינות שלא מוענקת אפילו לשוטרי משטרת ישראל.

לדעת הכותבים, המעצר וההרחקות של עובדי הוואקף, מציינים תחילתו של מבצע רחב היקף שמבשר רעות מבחינתם. מבצע זה כולל מעצרם של 47 מוסלמים בירושלים והרחקתם משטח ההר ואף העיר כולה.



החודש הבא יהיה גרוע יותר

המוסלמים מודעים להתעוררות הגדולה בקרב היהודים לבנין המקדש, הם מודעים שבימים אלו, ימי בין המצרים, התעוררות זו באה לידי ביטוי באופן מורגש יותר מאשר בשאר ימי השנה. הם מציינים שימים אלו הם ימי האבל על חורבן בית המקדש, אשר בהם יהודים רבים יותר מהרגיל עולים להר הבית.

תשעה באב מעורר בהם דאגה גדולה מהרגיל והם צופים לעולים רבים מהרגיל להר הבית. הם מודאגים לא רק מהעליות להר הבית, אלא אף מהנוכחות היהודית סביב ההר (כולל הכותל המרבי) במשך כל שעות היממה בעיקר בימים אלו.



ואנחנו?

פעילים מרכזיים מבין עולי הר הבית, עמם שוחנו מבינים היטב את הדאגה המוסלמית. לדעתם מדובר בשילוב של כמה גורמים שאמורים בהחלט להדאיג את שונאי ישראל.

בתקופה האחרונה מורגשת התעוררות גדולה בנושא ההר והבית ומדי יום עולים להר הבית יהודים שלא חלמו כלל לעלות להר עד לפני כמה חודשים. ישיבות שראשיהן נמנים על הזרם השולל עליית יהודים להר הבית, עלו ומתכוונות לעלות להר הקדוש.

הרצח של הלל אריאל הי"ד והזעקה הכנה של הוריה, הצליחו לעורר לבבות רבים של יהודים. השינוי שמורגש ביחס להר הבית ובמספר העולים להר, עשוי להרשם כשינוי הסטורי, שנוכל לעמוד על טיבו רק בעוד כמה שנים.

לכל אלו יש להוסיף את הבוז ושאט הנפש שהצליחו המוסלמים לעורר על עצמם בהשתוללות חסרת הרסן שלהם, באיומים וברצחנות הברברית, בה הם תומכים ואותה הם מלבים. ההיסטריה הגזענית שהם מפגינים, למראה פנים יהודיות בהר הצליחה להרחיק מהם רבים מהיהודים שנטו לקבל את טענותיהם בעבר.




ולסיום - קריאה למוסלמים

מעניין לשמוע מה יש לאותם עולים, עמם שוחחנו להציע למוסלמים ואלו תמצית דבריהם:

הניתוח הקודר של המצב, נועד מבחינתכם המוסלמים לעורר פחד ואימה בקרב אחיכם, במטרה לעודד מהומות, תוך תקוה שניתן יהיה לעצור את גלגלי ההיסטורה.

אתם המוסלמים ידעתם לנתח את שיבת עם ישראל לארצו וניסתם ללא הצלחה למנוע את התהליך באמצעות פרעות, רציחות, שוד ואונס. 
ניסיתם למנוע הקמת מדינה יהודית בתש"ח והפסידם. 
ניסיתם למחוק את מדינת ישראל ולהשמיד את העם היושב בה בתשכ"ז ונאלצתם לנוס על נפשכם.
ניסיתם להשיב את כבודכם במלחמת יום הכיפורים, אך נאלצתם להכנע.

למדתם להכיר את עם ישראל ולדעת שמדובר באנשי חסד, אשר לא פוגעים במי שלא פוגע בהם, אבל יודעים לעמוד על נפשם ויודעים להשיב לאויב מנה אחת אפיים, גם אם לאחר המתנה מרובה ובלתי מובנת.

תפקידכם היה לשמור על המקום הקדוש עד לחזרת בעלי הבית. שמרתם שבמקום המקדש לא תקום שכונת מגורים, למשל או בית עבודה זרה וכו'.

עם ישראל חוזר הביתה, אין כח שיוכל לעצור בעדו, תפקידכם תם!

במקום לנסות לזנב ולמצוא את עצמכם ללא כלום, כפי שקרה בעבר, הצטרפו לתהליך, שתפו פעולה ותסיימו את תפקידכם בכבוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה