יום חמישי, 1 בספטמבר 2016

פרסום חינם בערבית לנשים למען המקדש

פרסומי הר הבית בערבית || להסיק מסקנות נכונות

אתר אינטרנט המהווה שופר של התנועה האיסלאמית מצטט ידיעות מאתר חדשות הר הבית  עליית נשים ביום ראשון הקרוב, ראש חודש אלול קיבלה פרסום חינם בערבית  גם הצפי להתגברות העליות בחודש אלול קיבל פרסום בערבית  בתנועת נשים למען המקדש מביעים סיפוק  גם במערכת האתר מביעים סיפוק ואף מעבירים מסר מיוחד לקוראים בערבית

↓ פרסום בערבית לעלית נשים בראש חודש אלול להר הבית


אתרי אינטרנט מוסלמיים נוהגים לעקוב אחרי פרסומי העולים היהודים להר הבית. הם עוקבים באובססיה אחרי דפי פייסבוק, טוויטר וכמובן גם אחרי אתר זה (חדשות הר הבית).

אתר אינטרנט מוסלמי בשם Qpress, מהווה למעשה שופר של התנועה האיסלמית, שהוצאה מחוץ לחוק. האתר נוהג לפרסם באופן תדיר פרטים על הנעשה בהר הבית. עליות יהודים להר הבית תופסות מקום של כבוד באתר זה.

היום פרסם האתר ידיעה שמורכבת למעשה משתי ידיעות שפורסמו באתר זה. האתר מפרסם את המודעה על עליית נשים להר הבית ביום ראשון הקרוב ומזהיר מפני ריבוי העולים להר הבית בחודש אלול - חודש הרחמים והסליחות (התרגום שלהם לערבית של "הרחמים והסליחות" לא כל כך מוצלח).

מתנועת נשים למען המקדש נמסר שהן שמחות שהאתר המוסלמי מצטרף למאמץ של התנועה לפרסם את עלית הנשים בראש חודש אלול וכי הם מקוות שבזכות הפרסום המוסלמי, עוד יהודים יבינו את החשיבות הרבה של עליה בטהרה להר הבית.

נשים למען המקדש קוראות לנשים להצטרף לעליה הנשית להר הבית ביום ראשון ראש חודש אלול בשעה 8:45.

במערכת אתר זה הובע סיפוק רב מההתעניינות המוסלמית בפרסומים היהודיים על הר הבית. במערכת הובעה משאלה שמוסלמים רבים יבינו את הקשר הבלתי ניתן לניתוק של עם ישראל להר המוריה וכי שום כח לא יוכל לעצור את בניין המקדש במהרה. 

עוד הוסיפו במערכת, שעל המוסלמים לבחור בין שיתוף פעולה ופעילות בדרך של שלום בדרך לבנין המקדש לבים הדרך האחרת שהובילה עד כה את המוסלמים לסדרה של כשלונות מצדם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה