יום שני, 21 בנובמבר 2016

מכתב למתפקדי מפקד שוחרי המקדש והר הבית

מתכוננים להצבעה || שוחרי המקדש והר הבית

1154 חברים זכאים להשתתף בשבוע הבא בבחירות לוועד של מטה הר הבית והמקדש • השבוע קיבלו כל המתפקדים מכתב הנוגע לסדרי ההצבעה וגם עדכון שותף על הנעשה למען הר הבית

 

↓ מכתב למתפקדי מפקד שוחרי המקדש והר הבית

1154 איש בגוף הבוחר את הנהלת מטה הר הבית והמקדש


שלום רב,
הצלחה נאה ומרשימה נחל המטה המשותף כאשר למעלה מאלף תומכים התפקדו במפקד הראשון של שוחרי הר הבית והמקדש. בוועד הזמני של המטה מעודדים מההצלחה המפתיעה של המפקד, ומתפללים שיתן פירות חיוביים והתנעה קדימה של המאמצים לשיבת ישראל להר הבית וחידוש עבודת המקדש ובניינו במהרה בימינו.

1154 המתפקדים הראשונים שהתפקדו עד אמש, ט"ו בחשון, יהיו הגוף הבוחר את הוועד המנהל הקבוע הראשון של מטה הר הבית והמקדש. הבחירות יתקיימו בראש חודש כסלו. 

הבחירות
בוועד הנבחר ישבו תשעה נציגים נבחרים, מלבד היו"ר יעקב הימן. כל המתפקדים שהתפקדו עד ט"ו בחשוון מתבקשים לבחור לעצמם בין חמישה לתשעה מועמדים. לסמן אותם בדף הבחירות שייפתח באתר המטה. ולהצביע.

לצורך כך מצורף בזאת קובץ מלא של רשימת המועמדים. (הרשימה הסופית תיסגר בכ"ב בחשוון). לקריאת פועלם ומעשיהם ולצפיה בדיוקנם של המועמדים כנסו לדף "מועמדים" באתר המטה. קישור מועמדים שטרם העבירו את תמונותיהם, או לא כתבו על עצמם מוזמנים לעשות זאת.


בוועדת הבחירות הוחלט לפתוח להצבעה מוקדמת את דף ההצבעה באתר, יומיים לפני ראש חודש. תוספת ימי ההצבעה נדרשים נוכח מספר המתפקדים הגבוה, כדי להקל הן על הבוחרים והן על וועדת הבחירות והצוות הטכני להתגבר על מכשולים בלתי צפויים שעלולים לקרות.

המועמדים
מספר מפתיע מאוד של מתפקדים הגישו את מועמדתם להיבחר לוועד המטה. 80 מועמדים כבר הוצעו עד כה. על פי החלטת וועדת הבחירות לא הוצבו בפני המועמדים שום משוכות להגשת המועמדות, מלבד הדרישה להיותם מעל גיל 18. זאת בהנחה שציבור הבוחרים ישכיל לבחור נציגים שמעורים היטב בתהליכים שעוברים על ההר, בעלי מוטיבציה חזקה לפעילות התנדבותית מתמדת, שיידעו לעבוד בשיתוף פעולה כללי וחיובי, לקידום עניינו המשותף והקדוש ביותר של עם ישראל באחריות הציבורית הנדרשת.


המועמדים שייבחרו יידרשו להשתתף פעמיים בחודש בישיבות וועד שיקיים המטה, וכל חבר ועד יהיה אחראי על גיבוש ומעקב של לפחות ועדה אחת. 


המפקד נמשך
גם לאחר סגירת ספר הבוחרים המיידי, שורות מפקד שוחרי הר הבית נשאר פתוח להצטרפות מתמדת. המתפקדים החדשים יהיו זכאים לבחור את ההנהלה בשנה הבאה. (להתפקדות)


דורשי ציון 
הכנס השנתי של שוחרי הר הבית
ההתכנסות החגיגית של שוחרי הר הבית זכתה השנה לתמיכה רשמית מלאה של הכנסת. ביוזמתו של חבר הכנסת יהודה גליק, הקצתה הכנסת את האודיטורים שלה לכינוס החגיגי השנתי המתקיים זה עשור ביום עליית הרמב"ם להר הבית. 

יו"ר הכנסת, השר לבטחון פנים, השר לענייני ירושלים ושר החקלאות, סגני שרים ועשרה חברי כנסת הגיעו לתמוך בדרישה לחיזוק הקשר להר הבית. השר לבטחון פנים אף הודה בנאומו כי המצב הקיים בהר הבית מקפח את היהודים במקום הקדוש, וכי הוא עושה כל מה שבסמכותו כדי לשפר את המצב. 

חה"כ יהודה גליק שחגג בכנס גם את נס הצלתו מהתנקשות מכוונת, הודה לשר על פועלו החיובי בשנה האחרונה, ואף העניק לו ולפעילי מקדש נוספים תעודת "דורש ציון". ביניהם, הרב אלישע וולפסון מחבר "לשכנו תדרשו", הרב פנחס אברמוביץ מחבר "המקום אשר בחר השם", רפאל מוריס על פעילות ארגונו "חוזרים להר", רינה אריאל אמה של הלל יפה הי"ד שתיעלה את השכול לעליה בקודש, והרב אברהם אייזיקס המתמיד ועולה בקודש מדי שבת בשבתו.

הכינוס זכה לסיקור תקשורתי נרחב, למרות קיומו יום לפני הבחירות בארה"ב שכולנו תקוה תוצאותיהן יקדמו אותנו אף הן אל ההר והמקדש. 

ניתן לצפות בכינוס המלא בקישורים הבאים:

כנס דורשי ציון תשע"ז - חלק א:

כנס דורשי ציון תשע"ז - חלק ב:


קישורים לכתבות בתקשורת על הכנס:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה