יום רביעי, 9 בנובמבר 2016

ברכות לשוחר הר הבית דונאלד טראמפ

רצה לבקר כמועמד || האם יעלה כנשיא?

מטה ארגוני המקדש מברך את דונאלד טראמפ לרגל היבחרו למנהיג המעצמה המאמינה ובוטחת בשם, ומזמין אותו לעלות להר הבית, להתחבר למקום משכן שכינתו, כדי לשאוב משם עוז ותעצומות לניהול והנהגת ברואיו בצדק וביושר.

טראמפ רצה לעלות להר הבית כמועמד לנשיאות, האם הוא יעלה כנשים?

↓ טראמפ - ברכות וציפיות

במטה מודים לטראמפ על הצהרותיו הידידותיות לעם ולמדינת ישראל ומאחלים לו שיזכה כבר בתחילת ימי נשיאותו לחזות ואף לעלות למקדש שנבנה שם לבורא עולם בהתאם לאמונת העולם המונותאיסטי.

במטה מזכירים את אהדתו של טראמפ להר הבית וכוונותיו לעלות למקום הקדוש. עלייתו להר הבית מהווה עוד שלב בהתגשמות חזון הנביאים ש"וְהָלְכוּ עַמִּים רַבִּים וְאָמְרוּ לְכוּ וְנַעֲלֶה אֶל הַר השם אֶל בֵּית אֱ-לֹהֵי יַעֲקֹב, וְיֹרֵנוּ מִדְּרָכָיו, וְנֵלְכָה בְּאֹרְחֹתָיו. כִּי מִצִּיּוֹן תֵּצֵא תוֹרָה, וּדְבַר יְהוָה מִירוּשָׁלָ‍ִם. וכי "ביתי בית תפילה ייקרא כל העמים".

גם בהתנכרות אונסקו לקשר היהודי להר הבית הגיב טראמפ ואמר כי "הניסיון של האו"ם לנתק בין מדינת ישראל וירושלים הוא ניסיון חד-צדדי להתעלם מ-3,000 שנות קשר, ועדות נוספת להטיה האנטי-ישראלית של הארגון". "ארצות-הברית תכיר בירושלים כבירה האמיתית של ישראל" הוסיף טראמפ.

יהודים רבים עלו היום להר הבית והמשטרה אפשרה את כניסתם בקבוצות של ארבעים. רבים מהם התפללו להצלחתו של טראמפ בהנהגת העולם המאמין, ולקימום המקדש מחורבותיו בימיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה