יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

גיליון מס' 172 של התנועה לכינון המקדש

התנועה לכינון המקדש || גיליון מס' 172

מהיום יתפרסמו באתר זה הגיליונות האלקטרוניים של התנועה לכינון המקדש • אנחנו מביאים את הגיליון הראשון ובע"ה נמשיך לפרסם את הגיליון מדי חודש

↓ גיליון מס' 172 של הביטאון האלקטרוני של התנועה לכינון המקדש

LaMikdash

בטאון אלקטרוני של התנועה לכינון המקדש
גליון 1 (172) – חשון-כסלו ה'תשע"ז
דבר עורך:
זכינו לאחר 350 חודשים של מאבק רצוף חודש בחודשו (בבטאוני "יבנה המקדש" מודפס) לחנך לקשר את עמינו לעיר אלקינו הר ביתו -
לראות "בשוב ה' את שיבת ציון היינו כחולמים" מהתחלה של בודדים כנגד כלל ההויה שביקום ובהתנגדות גלית, עולה ויורדת ולפעמים מאיימת להטביע את הכל.

מה מאד גודל הנס שבהתמדה רצופה ועיקשת - על פי רוב ובעיקר מתחת לראדאר - ובמסירות נפש-רוח ומצב רוח, יום יום שבוע שבוע חודש חודש שנה שנה שמיטה שמיטה ועכשיו כבר יובל הכל השתנה לטובה:
הוקם בסיס יציב ואיתן, שאם עם ה' ינצל אותו טוב, כבר יהיה אפשר בקלות רבהה ביותר להתקדם בצעדי ענק לכיוון של מצוות המקדש אט אט אחד ועוד אחד עדי עד תחזינה עיננו בשוב ה' לציון.
חדשות הר הבית כאן
האתר שלנו כאן
והפייסבוק כאן
ולתרום כאן
כאן חשוב להדגיש כי אם חולם מישהו שמישהו אחר יקים בשבילו מקדש אינו אלא הוזה בהקיץ - - - :
אך ורק הצטרפות "עמך" ישראל - ואי אפשר לוותר אפילו על אחד - יזרז את השינוי פינוי ובינוי ולפי ההזדרזות למטה בדיוק כך יזרזו מלמעלה.
בעניין הביטאון "יבנה המקדש" (נייר), לפי שינויי הזמן בתקשורת המונית ולפי ההתקדמות באוהבי ה' המחכים בבנין אריאל ובגלל ההצלחה הכבירה בהפצת דבר שוחרי המקדש בכלי תקשורת אובייקטיבית אלטרנטיבית.
מכיוון שהמטרה היא מקדש, נראה לנו שמידע המקדש אפשר לקבל בהרחבה באתר ??? ואילו את דבר התנועה לכינון המקדש נשתדל להעביר מידי חודש לחברים לתומכים למתעניינים בדואר אלקטרוני (אי-מייל) וכמו כן בפינת "התנועה לכינון המקדש" באתר הנ"ל.
ויהי רצון מלפני אבינו שבשמים שנזכה לבשר טובות ונשתדל גם להצביע על מחזיקי החורבן למען יבואו טהורים ויחזקו טהרה בישראל. אמן.

צור קשר
התנועה לכינון בית המקדש ת.ד. 31336 ירושלים
הרב ישי באבד - דובר
טל 050-414-2425
לתרומות נא לשלוח  פקס עם כל פרטי התורם וכרטיס אשראי 02-53-71-904

גליונות קודמים ניתן לקרא כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה