יום ראשון, 5 בפברואר 2017

צפו: תלמידי ישיבת סוסיא בהר הבית

עולים להר הבית || מתפללים על ארץ ישראל

תלמידי ישיבת סוסיא עלו בשבוע שעבר להר הבית בלוויית רבנים ומדריכים  התפללו לבניין בית המקדש ולהצלת עמונה  ביקשו רחמים על תושבי עמונה ועל כל ישובי ישראל


↓ תלמידי סוסיא בהר הבית

"עלינו למקום ביום חורבנו של יישוב יהודי בטיעונים שקריים שמטרתם להתכחש ולהכחיש את שיבתנו לארצנו, ועלינו לזכור ולהזכיר את בית המקדש החרב והעזוב באותם סיבות שקריות", אמרו התלמידים.

התלמידים זכו להכנה לעלייה להר הבית בשיעורים והדרכות שניתנו בישיבה ובזמן עלייתם להר הבית. 

ערב העליה שמעו התלמידים שיעור מפי ראש ישיבת ניר קרית ארבע, הרב נועם ולדמן שליט"א. בעליה שמעו הרבנים הסברים והדרכה מפי הרב יהודה אדרי שליט"א והרב אליהו ובר שליט"א.

בעת שעמדו מול מקום המזבח, סידר הרב ובר בפני התלמידים את סדר עבודת תמיד של שחר וסיים בתפילה לחידוש סדר עבודת בית א-לוהינו.


אחד התלמידים הוא נכדה של הרבנית רבקה שמעון, מהפעילות הבולטות למען הר הבית. הרבנית שמעון עלתה עם נכדה ועם חבריו להר, בירכה אותם ונשאה בפניהם דברי התעוררות מרגשים על העליה להר הבית והעשייה למען בניין המקדש.

המשטרה אפשרה את כניסתם של כל התלמידים יחד בקבוצה אחת. התלמידים אף דיווחו כי יחס השוטרים המאבטחים היה אדיב כלפיהם, לאחר שבתיאום המוקדם אף הצהירו המפקדים כי משטרת ישראל רואה בחיוב רב את תופעת העלייה במספר היהודים העולים להר הבית. 

מפקד הר הבית רפ"ק דניאל מזרחי ליווה מקרוב את העולים ודאג לשהייה שקטה ורגועה של העולים בחצרות בית ה'.

רבים מן התלמידים שעלו ביום רביעי האחרון עוד קיוו, והתפללו בהר, לביטול גזירת החורבן בעמונה. הרבנים שהדריכו אותם במקום על גבולות ומדרגות הקדושה, קראו לעלייה מתמדת בקודש שתביא לבנין המקדש ולביטול גזירות החורבן בארץ, שפוקדות אותנו בחלקי ארצנו ששוחררו בששת הימים יחד עם שחרור מקום המקדש, אולי כעונש או ייסורי התעוררות לבניינו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה