יום חמישי, 28 במרץ 2013

גלריית תמונות: עשרות חרדים עלו היום להר הבית

גלרייה: עשרות חרדים בראשות הרב צבי עידאן רב שכונת שמואל הנביא בירושלים עלו להר הבית | בקדושה ובטהרה ובמקומות המותרים | למרות הסיכומים עם המשטרה והשב"כ השניים לא עמדו בהתחייבויותיהם והבהילו את הקבוצות אל מחוץ להר לאחר שהערבים צעקו אללה הוא אכבר | וברננה נעלה

בין מאות היהודים שעלו היום להר הבית נצפו למעלה מ-30 אברכים ובחורים חרדים חסידים ואנשי מעשה ליטאים ובני תורה ספרדיים. מכל העדות והחוגים שביקשו לחזות בנועם ה' ולבקר בהיכלו. לדרוש את עבודת הכהנים וחידוש בניית בית המקדש.

למערכת אתר 'הר הבית חדשות' נודע כי למרות הסיכומים עם המשטרה והשב"כ שהבטיחו להביא תגבור מיוחד של אנשי ביטחון ולמנוע את התפרעות המחבלים, ובכך לאפשר לקבוצות החרדים לעלות להר הבית ברגיעה ובמתינות. בפועל לא קוימו אפילו מחצית מהאבטחות.

ולהיפך כבר בהתחלת הביקור השוטרים המעטים שנוכחו במקום קיבלו הוראה ברורה להשאיר את החרדים מחוץ להר ובפועל רק ברגע האחרון אפשרו להם להכנס תוך כדי שמחלקים אותם לקבוצות קטנות ולא מאפשרים להם לעשות סיבוב שלם בכל ההר כביום רגיל רק לצאת מיד משער השלשלת. מה גם שמיהרו והבהילו את כל העולים לצאת מהר מההר כביציאת מצרים, שכידוע בצקם של ישראל לא הספיק להחמיץ מרוב שיצאו במהירות.

מצורף תמונות מאחת הקבוצות - נראים רק חרדים שהסכימו להצטלם







2 תגובות:

  1. העיקר זה ההתמדה כל חג מחדש

    השבמחק
  2. לפי הקצב הזה
    המשיח ממש מעבר לפינה

    השבמחק