יום רביעי, 23 באוקטובר 2013

צהלה ושמחה: שני חברי עירייה חדשים שעולים להר הבית

חברי העירייה החדשים
דידן נצח || שמחה רבה שוררת בקרב המוני היהודים העולים להר הבית בטהרה, אם היוודע תוצאות הבחירות הסופיות בעיריית ירושלים, מתוכם עולה כי ר' אריה קינג ור' דב קלמנוביץ שעולים להר הבית הפכו לחברים במועצת עיריית ירושלים || השנים הצהירו שימשיכו לעלות להר ולסייע בבניין המקדש

צהלה ושמחה שוררת בקרב המוני היהודים הנוהגים לעלות ולהתפלל בהר הבית, עם ישמע הבשורה המרנינה על כך ששני חברים שעולים להר הבית ר' דב קלמנוביץ - מסיעת הבית היהודי, ור' אריה קינג מסיעת ירושלים מאוחדת, הצליחו להכנס לרשימת חברי עיריית ירושלים.

יש לציין שהשנים הצהירו אחרי בחירתם כי ימשיכו לעלות להר הבית ביתר שאת וביתר עוז, וכי יפעלו בכל האמצעים החדשים שעומדים לרשותם בכדי לסייע בבניין בית המקדש על הר הבית.

דוברי תנועת המקדש אומרים בשיחה למערכת כי השמחה היא ללא גבולות מכיוון שעד היום לא היה לנו שום חבר עייריה, וכל פניותינו ובקשתנו לעזרה נפלו על אוזניים אטומות. כעת משנכנסו 2 חברי עירייה שעולים בגופם להר, אין ספק כי הם ידעו לפעול בכלים הנכונים.

אנו מברכים אותם בברכת המקדש ובהצלחה רבה שיזכו לנצל את כל הכישורים שחנן אותם הבורא ולזכות ולראות בכינון המקדש ובחידוש העבודה במהרה אמן.

2 תגובות:

  1. ברכות ואיחולי הצלחה, לדעתי צריך לארגן עליה משותפת להר הבית ולנסות לגייס גם את שקדי, הוא אמר אתמול שהוא לא מתנגד לעלות.

    השבמחק
  2. מרגש מאד מחזק מאד כן ירבו

    השבמחק