יום שלישי, 7 בינואר 2014

מה הקשר בין בית הכנסת שקרס בקרית ארבע להר הבית?

בית הכנסת חזון דוד, שקרס בשלג חזר לתפקד בחלק קטן שלו, שכבר שוקם. עבודות השיקום בעיצומן, השיעורים בענין עבודת המקדש התחדשו.

למרות היענות הציבור, עדין זקוקים להרבה תרומות כדי לעמוד ביעד.

"עד שבחברון"
סמלם של פעילי המקדש בקרית ארבע חברון
באתר זה דיווחנו כמה פעמים על הנעשה בבית הכנסת חזון דוד בקרית ארבע ועל מאמצי השיקום של בית הכנסת שקרס בשלג ויצאנו בקריאה לציבור לתרום לשיקום בית הכנסת חזון דוד ולהשתתף במצוות ישוב הארץ ואגב כך לסייע גם למוקד הפעילות למען הר הבית בקרית ארבע חברון.

בית הכנסת חזון דוד משמש יותר מעשר שנים כמוקד הפעילות למען הר הבית בקרית ארבע. בבית כנסת זה נערכו כמה כינוסים למען הר הבית בהשתתפות ראשי הציבור ובראשם מו"ר הרב דוב ליאור שליט"א. בעקבות כינוסים אלו עלו רבים מתושבי קרית ארבע חברון להר הבית בטהרה. בבית הכנסת מתקיים שעור שבועי בענייני עבודת המקדש. רבות מהעליות להר הבית יוצאות מבית הכנסת, לאחר טבילה במקוה ותפילה ברוב עם.

הפעילות החלה בעקבות יוזמה של כמה חברים בראשות חברנו יצחק אימס הי"ד שנרצח עם אשתו טליה הי"ד בדרך לבית בבית חגי. הפעילות מתקיימת תחת השם "עד שבחברון" המזכירה את הקריאה היומית במקדש, לפני תחילת עבודת היום. הקריאה "עד שבחברון" באה להזכיר את זכות האבות הקבורים בחברון.

הפעילות זוכה לברכתו המלאה של רב העיר, מו"ר הרב דוב ליאור שליט"א, אשר נענה לבקשותיהם של הפעילים ומגיע לכל הרצאה או שיעור בנושא, עונה על שאלותיהם ונותן את ברכתו לכל פעילות. הפעילים נמצאים בקשר עם רבנים נוספים וראשי מוסדות החינוך באזור, אשר עולים גם בעצמם להר הבית וגם מעלים את תלמידיהם להר.

בתרומה לחזון דוד ניתן להיות שותפים לא רק בהקמה מחדש של בית כנסת שחרב, אלא גם במצות ישוב הארץ באופן המהודר ביותר וגם בפעילות לגאולת הר הבית ובנין בית המקדש.


לחץ כאן

באתר שהקימו מתפללי בית הכנסת ניתן לקרוא ולראות תמונות על המאבקים, על הפעילות במקום ולצפות בקטאי וידאו מארועים שונים, כולל כנס בהשתתפות רב העיר - מו"ר הרב דוב ליאור שליט"א בענין העליה להר הבית ובנין המקדש


קישורים:


כתבות קשורות:


להלן שתי פניות לציבור מהשנים האחרונות: 

עליה להר הבית בערב פסח - קרית ארבע חברון
פניה של הרב ליאור ורבנים נוספים לתושבי קרית ארבע חברון לעלות להר הבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה