יום רביעי, 7 במאי 2014

קצין הר הבית נצ"מ אבי ביטון, היכן הלב היהודי שלך?

לפני ואחרי - שביתת רעב של יהודה גליק
אתה מחכה שהוא ימות? || 40 יום שר' יהודה גליק שובת רעב בגין הרחקתו מהר הבית | 40 יום ללא אוכל וללא שתיה | צפו בתמונות שיגרמו לכם להוזיל דמעה - יהודה גליק לפני ואחרי || מול גופתו, לא תוכל לומר "ידי לא שפכה את הדם הזה".

זה ארבעים יום שר' יהודה גליק תושב עותניאל נשוי ואב ל-10, יו"ר ארגון הליב"ה, שובת רעב מול שערי הר הבית. מידי בוקר מתדפק ר' יהודה על שערי ההר, בוקר בוקר קציני המשטרה האכזריים משיבים את פניו ריקם.

על מה ר' יהודה גליק מורחק מההר?

לחם לא אכלתי ומים לא שתיתי
??? שאלה שאין עליה תשובה, בעלייתו האחרונה להר הבית, ר' יהודה הסריט כל העת. בסרטון שלפניכם נראים פורעי וואקף מקללים ומקניטים אותו, החל מכניסתו להר ועד ליציאתו, יותר נכון: עד להוצאתו מההר.

כן כן המשטרה הוציאה אותו מהר הבית בגלל. (?) בגלל שהערבים התנפלו עליו והציקו לו, חלילה וחס ' יהודה לא השיב לערבים כלום, הם קיללו אותו והוא שתק, הם צעקו וגידפו והוא נדם. גנבו לו את המצלמה ור' יהודה אפס, דממה, ילד טוב ירושלים.

השוטרים במקום לא רק שלא עשו דבר וחצי לוואקף, אלא עצרו את ר' יהודה גליק, כך פתאום ללא הסבר. 7 שעות ישב ר' יהודה בתא המעצר, עד שהודיעו לו שהוא משוחרר ושיותר הוא לא יכול לעלות להר הבית, אתם שואלים למה?, לא נורא יהודה גם שואל.

טבעי שזה היה שובר כל אחד מאיתנו, טבעי גם שיהודה נשבר, הוא פתח בשביתת רעב. היום יום רביעי זה היום ה-40 שהוא לא אוכל ולא שותה, הוא יצטמק לכחצי מהמשקל המקורי שלו, והוא ממשיך להצטמק גם עכשיו ברגעים אלו.
אבי ביטון

קצין הר הבית נצ"מ אבי ביטון, היכן הלב היהודי שלך?

אתה מחכה שהוא ימות? אז לכל הפחות תגיד לו את זה, אולי זה יגרום לו להפסיק לצום. למה אתה ככה מתנכל לו, מדוע אתה רודף אותו, שופך את דמו? הדם שלו נהיה הפקר!. הוא מתחנן אליך, הוא בוכה לפניך, הוא דואב הוא כואב הוא מיוסר, האיך תוכל לעמוד מול גופתו הזכה והטהורה של ר' יהודה ולומר 'ידי לא שפכה את הדם הזה"? האיך??





עלייתו האחרונה של ר' יהודה גליק - נעצר ומורחק על לא עוול



ר' יהודה מתפלל ובוכה באחד משערי הר הבית הנעולים || פתחו לי שער

2 תגובות:

  1. יהודה אל תפחד ואל תשבר חזק ואמץ כי ה' עמך

    השבמחק
  2. ומי אמר לכם שיש לו לב

    השבמחק