יום רביעי, 7 במאי 2014

גם היום || עשרות יהודים עלו להתפלל בהר הבית

המוני מתפללים יהודים - הבוקר בהר הבית
המונים נוהרים להר הבית || גם היום יום רביעי איסרו חג העצמאות, עשרות מתפללים יהודים עלו להר הבית בקדושה ובטהרה, המשטרה הכניסה את כולם בבת אחת - קבוצה ראשונה 40 יהודים || שוטר מסולמי עצר בהר הבית מתפלל יהודי קטין בן 16 בניגוד לחוק

הבוקר יום רביעי איסרו חג העצמאות עלו עשרות מתפללים יהודים להר הבית בקדושה ובטהרה אחרי הטבילה במקווה, ובכניסה למקומות המותרים בלבד. העולים הרבים נכנסו בכמה קבוצות גדולות שהגיעו מהר חברון, מקרית ארבע, ומבית ספר שדה כפר עציון, אל הקבוצה נלווה המדריך הוותיק ר' אריה רוטנברג.

העולים דווחו כי במהלך העליות נצמד אליהם שוטר עלוקה ממוצא מוסלמי שחיפש עילה למעצר, השוטר המוסלמי עשה זאת בדקדקנות ובקפדנות ולאחר פרק זמן משלא הצליח למצוא את מבוקשו, החל השוטר המוסלמי להיטפל לאחד הצעירים בן 15, קטין יהודי מסכן שכל אשמתו מסתכמת בכך שהוא יהודי. אותו שוטר מוסלמי עצר את הקטין היהודי. זאת בניגוד מוחלט לחוק האוסר לעצור יהודי סתם על לא עוול, על אחת כמה וכמה קטין.

המקרה נמסר לאגודת חננו ששלחו עורך דין לטפל בשחרור הקטין. תנועות הר הבית והמקדש קוראות לציבור להמשיך לעלות ולפקוד את הר הבית, רק זה מה שיביא להפסקת הרדיפות המשטרתיות שלרגע אינם פוסקות.

עולים להר הבית - בית ה' - המעלה גשר המוגרבים

"עלה נעלה וירשנו אותה, כי יכול נוכל לה"

המדריך הנודע ר' אריה רוטנברג מסביר על בית המקדש והקרבת הקרבנות

הקטין היהודי המסכן נעצר בהר הבית בניגוד לחוק

הקטין היהודי המסכן מנסה להסביר לשוטר שהוא לא עשה דבר

נושאים תפילה נרגשת סמוך ונראה למקום קודש הקדשים

מקיימים מצוות לשכנו תדרשו ובאת שמה

צועדים באימה וביראה כיאה למקום הקדוש ביותר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה