יום חמישי, 3 ביולי 2014

הייתי, ראיתי, בואו גם אתם!

היה בהר הבית || מבין את חשיבות העליה ומזמין את כולם להצטרף

ישיבת חומש עם הרב ישראל אריאל שליט"א בהר הבית
שי לב ציון עלה השבוע להר הבית בהדרכת הרב ישראל אריאל שליט"א יחד עם חבריו מישיבת חומש בראשות ראש הישיבה (ר' כתבה וסרטון >). בעקבות העליה הוא קורא לכולנו לעלות להר הבית ולהיות שותפים בהשבתו לבעליו.

↓ התרשמות בעקבות העליה להר הבית

ביום ראשון, ר"ח תמוז, זכינו לעלות להר הבית עם הרב ישראל אריאל וקבוצת תלמידים מישיבת חומש עם ראש הישיבה.

העולים להר תמיד מקיימים, כדברי רב אריאל, מספר מצוות בעלייה, ואחת מהן היא מצוות כיבוש ארץ ישראל במקום הכי חשוב. כפי שהזכיר הרב, קודם צריכים לכבוש את "פלטרין של מלך" ורק אחר כך מקומות מרוחקים יותר מלב הארץ [מביקורת שהועברה על דוד המלך על שכבש את סוריה לפני שכבש את הר המוריה].

בהר הבית לא רק שידענו בתיאוריה, אלא ממש הרגשנו שקיימנו את מצוות הכיבוש בהידור. במשך כל הסבוב בהר ליוו אותנו מוסלמים מאיימים עם צעקות של "אללה אכבר", וכו'.

ממש מולם, זכינו לברכת "ברוך שעשה לי נס במקום הזה" של הרב אריאל, זכר להצלתו בזמן שלחם לשחרור ההר לפני 47 שנה. כך גם זכינו לברכת כוהנים, לשחזור טכס קידוש החדש, ולברך שתי כלות בברכת "מי ששיכן את שמו בבית הזה, הוא ישכין ביניכם, אהבה, אחוה, שלום ורעות", באותן הנסיבות. ולפני שיצאנו מההר, בעמדינו מול ההמון הערבי הזועק, שרנו ורקדנו "נבנה את בית המקדש" ו"מזבח חדש בציון תכין"! ב"ה, חוויה וזכות מיוחדת! 
אני מזמין את כולם להצטרף למאמץ החשוב, ולזכות הגדולה, לשחרר באמת ולקדש את הר הבית, ובעזרת "מי ששיכן את שמו בבית הזה" , נבנה את בית המקדש במהרה בימינו!

שי לב-ציון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה