יום רביעי, 9 ביולי 2014

צפו: מתפללים לשלום חיילי צה"ל ואומרים כל הכבוד למשטרת ישראל!

תפילה מעומק הלב || יהודים עלו להתפלל בהר הבית לשלום עם ישראל ומיגור האויב

יהודים בהר הבית: מתפללים לשלום עם ישראל
לצד הציפיות המרובות מרשויות המדינה של העולים להר הבית, יש לראות את נקודות האור וב"ה לא חסרות. נראה שמשטרת ישראל החליטה להלחם בביזיון המתמשך בהר הבית. הבוקר עלו עשרות יהודים, שנהנו משקט יחסי, מיד חופשית ומיחס אדיב מצד השוטרים. ישר כח!

↓ הגיעו טעונים ומתוחים, המשטרה נהגה בהגינות והחזירה מקצט הכבוד האבוד

הבוקר הגיעו עשרות עולים יהודים להר הבית, לאחר ימים קשים של חטיפה, רצח, אובדן שליטה בירושלים, השתוללות אספסוף ערבי בהר הבית, ירי טילים ערבים על ערי ישראל ואזעקה בירושלים. העולים לא ידעו למה לצפות בעליה למקום הקדוש והופתעו לטובה.
יהודים בהר הבית: מתפללים לשלום עם ישראל
השוטר מוטי קיבל את הבאים החביבות ובסבר פנים יפות והכניס את היהודים לאחר המתנה קצרה, קציני המשטרה בהר הבית ניהלו את העניינים ביעילות, הערביות הצרחניות לא היו בהר הבית והאוירה היתה רגועה ושקטה, מלבד כמה זקנים ערבים שניסו ללא הצלחה להרעיש.
 
↓ רבקה שמעון, הכלה שהוריה פחדו והתיירת מקוריאה

העולים הלכו בנחת בהר הבית, התפללו לשלום עם ישראל, להצלחת חיילי מה"ל ולמיגור האוייב וכמובן דיברו בדברי תורה, למדו ביחד ודנו בענייני המקדש. אל העולים נלוותה תיירת מקוריאה בשם חנה. התיירת אינה יהודיה, אולם אוהבת את עם ישראל וכשראתה את העולים היהודים היא ביקשה להצטרף אליהם וללכת עד החיל - המקום שעד אליו מותר לגויים להכנס.

יהודים בהר הבית: מתפללים לשלום עם ישראל
הרבנית רבקה שמעון סיפרה לעולים על כלה שביקשה לעלות היום וביטלה את עלייתה בלחץ הוריה הדואגים, על עולה נוספת שעשתה מאמצים גדולים לעלות איתנו ועל חנה - התיירת מקוריאה שנלוותה לרבנית.

העולים דנו במקומם המדוייק של הכהנים בעת שבירכו את העם לאחר עבודת התמיד וביקשו להודות למשטרת ישראל על מאמציה למנוע את השתוללות האספסוף הערבי בהר הבית ומתן אפשרות חופשית ככל הניתן ליהודים לעלות להר הבית. העולים ביקשו לציין שיש להבדיל בין מאמצי מפקדי המשטרה ושוטריה לבין ההנחיות המעוותות הניתנות על ידי הדרג המדיני.

הרבנית רבקה שמעון מספרת מה הביא אותה היום להר הבית

דנים בהר הבית במקום בו הכוהנים בירכו את העם

שיחה בהר הבית: על חלוקת העבודה בין כהנים ללויים במקדש

תגובה 1: