יום שלישי, 7 באוקטובר 2014

הר הבית יפתח שוב ליהודים. אלפי יהודים צפויים להיות שם

מחר (יום רביעי) הר הבית יפתח שוב ליהודים || הסטודנטים מבטיחים להיות שם

בעזרת ה' הר הבית יפתח ביום רביעי שוב ליהודים, לאחר שהיה סגור לרגל יום אידם של המוסלמים. קבוצת יום רביעי תהיה שם ב-7:30 עם פתיחת שערי ההר. הסטודנטים יהיו שם ב-8:00 וגם ב-13:30. עוד אלפי יהודים צפויים לעלות להר הבית ממחר ובמשך ימי החג.

האספסוף הערבי מבטיח לנסות להפריע, המשטרה מבטיחה לאפשר עליה חופשית. כל עולה לרגל שותף בקביעת עתיד הר הבית. כולנו עולים להר הבית!

↓ כך מפרסמים הסטודנטים. הם מבטיחים להיות שם. כולנו מצטרפים!


סטטוס-קוו בהר הבית ? הצחקתם אותי. היום ומחר ביקרו ויבקרו מאות עזתים מוסלמים בהר הבית. כן כן, אותם עזתים שלפני פחות מחודש היו ועודם חלק מצד אויב ועוין למדינת ישראל לכל דבר, קיבלו אישור בתור "מחווה" מממשלת ישראל ההזויה לאחר מבצע "צוק איתן" לבקר בהר הבית ולהסתובב ברחבי העיר ירושלים. סטטוס קוו ? רגרסיה !
כל זאת כמובן בעוד שאדם שבמקרה נולד יהודי (מין דת קדומה ולאום קדום שבמקרה הגיעו לעולם כמה לפני שנים לפני האסלאם) ממשיך לחוות השפלות, קשיים והגלייה מתמשכת מהר הבית, לב לבו הפועם של סלע קיומו ושל תרבותו ואבותיו.
מעצבן אתכם ? משגע אתכם ? אז בואו ותעשו מעשה. לא יותר מדי, לא משהו שיגרום לאדם הממוצע להתחרט כמו הסתבכות עם החוק (או עם מי שמעל החוק), בואו ופשוט ... תעלו להר הבית.
תעלו ותראו לממשלה שלא רק העזתים דורשים (ומקבלים) לעלות להר הבית, אלא גם עם ישראל בהמוניו. תעלו ותחוו חוויה מדהימה של רוחניות לצד קשיים והלם מהמצב הבזוי בהר הבית. תעלו ותקבלו קבלת פנים של מלכים כשמאות אנשים יחכו לכם בכניסה להר, ילוו אתכם בכל דרככם ויתרגשו לקראת בואכם.

בערב החג הקרוב, יום רביעי, עושים מצוות עלייה לרגל ועולים להר הבית. ההר פתוח מ- 07:30 - 11:00 ומ- 13:30 - 14:30.
אני אהיה שם, גם בבוקר בע"ה וגם בצהריים. מזמין אתכם להצטרף אליי ואל שאר הסטודנטים הרבים שיגיעו. סטודנטים פועלים למען הר הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה