יום שלישי, 3 בפברואר 2015

לא להאמין! מתפללים לשלום הפצועים הערבים בהר הבית?

אם רעב שונאך האכילהו לחם || כי גחלים אתה חותה על ראשו

הנפגעות בתאונה: מנהל מיזם הליב"ה קורא ליהודים שיעלו מחר להר הבית להתפלל לרפואת הפצועים הערבים בתאונה. חלק מהעולים כבר הודיעו שיענו בשמחה לקריאתו.

↓ יהודה גליק: להתפלל לרפואת הפצועים

יהודה גליק, מנהל מיזם הליב''ה לעידוד עליית יהודים להר הבית, קרא ליהודים שיעלו מחר (רביעי) להר הבית להתפלל לרפואת עשרות הפצועים בתאונה הקטלנית שאירעה היום בנגב.

בתאונה נהרגו שמונה נשים ונפצעו עשרות מוסלמיות מהכפר חורה שחזרו מעבודתן בהר הבית. תפקידן הוא לקדם את פני היהודים העולים להר הבית בקריאות על גדולת האל.

"כמחווה אמיתית של אנשי אמונה, אני קורא ליהודים שיעלו מחר להר הבית להתפלל לרפואת הפצועים מהתאונה היום", כתב גליק בפייסבוק. ''אני אף הייתי מציע לעשות תפילה משותפת יחד עם המוסלמים שבהר, ברור לי שיש מוסלמים בהר שישמחו להצטרף'', הוסיף גליק וציין כי מומלץ להתפלל בצפון הר הבית ''כך שכולם יתפללו לאותו כיוון''.

פרופ' הלל ויס מראשי העולים להר הבית הגיב לדבריו של גליק במילים הבאות: "אם רעב שונאך האכילהו לחם כי גחלים אתה חותה על ראשו. אני מתפעל מיהודה, האצילות שלו אמיתית. הוא יכול לעלות במנין יהודים  אם יתנו לו ולצרף ישמעאלים  ולומר מי שענה ליהודה מן השאול הוא  ירפא את ישמעאל בן הגר ואברהם וכל צאצאיו  וכל בני קטורה  ויהפוך אויב לאוהב."

2 תגובות:

  1. יהודה אל תבייש עצמך. אתה הולך בדרך הנוצרים ולא בדרך התורה. אל נקמות השם אל נקמות הופיע.

    השבמחק
    תשובות
    1. מכורתו האידאולוגית של יהודה גליק היא בשמאל הדתי-לאומי, שם מצויים עדיין הוריו. למרבה הצער הצד יפה הנפש התמים שלו לא נעלם לגמרי והוא מבצבץ החוצה מדי פעם. ובכך הוא גורם לפעמים נזק למאבק על הרחבת זכויות היהודים בהר הקודש.

      מחק