יום רביעי, 11 במרץ 2015

צפו: ביקורם של תיירים אוסטרלים בהר הבית הפך לסיוט

נתניהו מפקיר את הר הבית || פוגע בריבונות, פוגע בתיירות

רפסנותו של נתניהו מול אויבי ישראל, המגבלות המשפילות שהוא מנחית על שוטרינו בהר הבית, חנפנותו מול המלך הבדואי מעבר הירדן, כל אלו מביאים לאבדן הריבונות בירושלים, לחילול ה' ולביזוי שם ישראל בעולם.

↓ קבלת פנים פרועה של אספסוף מוסלמי מאורגן


מתנפלות מוסלמיות תקפו בהר הבית קבוצת תיירים אוסטרלים בצרחות וגידופים והפכו את החוויה המרוממת שמעניק הביקור בהר הבית, לסיוט של לחימה וזירת היאבקות במקום הקדוש.

בסרטון וידאו שפורסם בדף הפייסבוק של The Israel Project נצפים קבוצת תיירים מאוסטרליה המבקרים בהר הבית, ולפתע פורצות מולם מוסלמיות במתקפת צעקות "החוצה", מלוות בקריאות הסתה וגידופים, "אללא אקבר", צעקות וצרחות.

המתנפלות המוסלמיות משתייכות לקבוצות המגדפות בשכר, שממומנות על ידי גורמים שהוצאו מחוץ לחוק. בהוראת משרד ראש הממשלה המשטרה מנועה מלהתמודד מולם בהר הבית, ולא מאושר לה להוציא אותם ממתחם הר הבית.

לעומת יהודים שעולים להר הבית ומלווים תדיר על ידי שוטרים שחוצצים ומרחיקים את היהודים מהמגדפות. קבוצת התיירים האוסטרלית לא לוותה על ידי שוטרים. כך שהם יכלו להתעלם מהצעקות והצרחות ולהמשיך בדרכם. 

במטה ארגוני המקדש חרדים לגורל הר הבית נוכח הימשכות הפרעות בתוכו נגד יהודים ותיירים. במטה קוראים לראש הממשלה בנימין נתניהו להפסיק את טמינת הראש בעפר בהר הבית. על ראש הממשלה לסיים את פרק הכניעה בהר הבית לתכתיבי ירדן והוואקף. יש לבסס את הר הבית כאתר נעים ומאיר פנים, כראוי למקום הקדוש ביותר לעם ישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה